Hashtægg Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Luchy minner også meg litt om han Francis =D Yes, I feel like ræva som jeg ser ut Snufs... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Yes, I feel like ræva som jeg ser ut Snufs... 7831517[/snapback] Så få se litt ræv istedèt da. Endret 30. januar 2007 av Løvskogen Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Luchy minner også meg litt om han Francis =D Yes, I feel like ræva som jeg ser ut Snufs... Kan jeg ta et som et komplimang? Du ser jo bra ut Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Kan jeg ta et som et komplimang? 7833404[/snapback] Ja Kan jo si, du er en bedre versjon av han. Og da er det et kompliment. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Lenge siden jeg har postet noe her nå. Meg i kaninkostymeramme på mobilen: Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Kan jeg ta et som et komplimang? 7833404[/snapback] Hihi, du skrev komplimang. ____ *vondt i nakken* Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Ny Huset-på-prærien-stil :!: Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Første recente bilde av meg. Bedre nå Tiamin? (bad hair day today) Endret 31. januar 2007 av Thewiz Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Du burde revurdere gangsta-stilen, Wiz. --- Meg og Pants på bildet, fra romjulen. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg liker gutter med gangster-stil Mer i teori enn praksis antar jeg, men alikevell.. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Minstemann måtte på akutten idag med lungebetennelse. Da måtte han selvfølgelig få en leke, slikt er obligatorisk. Heldigvis valgte han selveste Optimus Prime. Her i krig med Starscream (den er min, guttene får låne den i ny og ne). Det går hardt for seg, Optimus sliter virkelig med hurtigheten til den nådesløse Starscream. Heldigvis er han vis og erfaren og den noble Autobot lederen gjør til slutt kort prosess med Starscream. Nå venter jeg bare på at eldstemann skal bli syk så Megatron kan kjøpes slik at den ultimate kamp kan finne sted. To be continued.... Gud jeg elsker å ha unger Får prise meg lykkelig for at det er to gutter og ikke jenter, så slipper jeg å bli avbildet med Barbie og My little Ponny. No offence Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) blabla...glem det Endret 17. februar 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
kimman Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 afterski er alltid moro!! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Minstemann måtte på akutten idag med lungebetennelse. Da måtte han selvfølgelig få en leke, slikt er obligatorisk. Heldigvis valgte han selveste Optimus Prime. Her i krig med Starscream (den er min, guttene får låne den i ny og ne). Det går hardt for seg, Optimus sliter virkelig med hurtigheten til den nådesløse Starscream. Heldigvis er han vis og erfaren og den noble Autobot lederen gjør til slutt kort prosess med Starscream. Nå venter jeg bare på at eldstemann skal bli syk så Megatron kan kjøpes slik at den ultimate kamp kan finne sted. To be continued.... 7841827[/snapback] Vil du være pappa'n min? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Tja et mislykka bildet som jeg prøvde og sende.. Ser ut som en bumbumboy Endret 1. februar 2007 av BanAnus Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Nå skal dere få gleden av å se hvordan en kombinert bankraner / selvmordsbomber som ikke fikk lov til å vaske seg, skifte klær, snakke i telefon, bruke headset, gå i kirka / synagogen / moskéen / banken og måtte legge seg før midnatt ser ut Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 7849552[/snapback] Er det Burning Chrusade? Fyren til venstre er meg. Fyren til høyre er også meg, tatt igjennom mobilkameraet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå