Gå til innhold

The Recent Pic Post v2.0 (Ingen poster uten bilde) - LES REGLENE!

Aalton

Anbefalte innlegg

hmm.. stort bilde. 1024 x 768!

dette lover ikke bra :(  :no:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

7813941[/snapback]

du hadde egentlig sett mye kulere ut om du hadde vert skinna og litt skjegg. Du er tydeligvis litt rocka i stilen, men jeg forbindet langt hår som det, ikke med rockere, men derimot med folk som er dårlige sosialt.

EDIT: må visst inneholde bilde

tok et raskt for at posten ikke skulle slettes

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uff nei kunne aldri hatt tatt alt håret :no: Har spart lenge nå, pluss det går fint med til musikken min. OG jeg sparer på bukkesjegg, starta for kanskje 3 uker siden nå eller noe

(Har det forresten helt fint sosial :p no drugproblems here)

Enda et bilde fra samme kvelden.. stort det også!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
thomas_1024_2.jpg
Lenke til kommentar
Marley er blitt gal, og trives med det.

7818505[/snapback]

This is my rifle! There are many like it, but this one is mine! My rifle is my best friend. It is my life. I must master it, like I master my life. Without me, my rifle is useless. Without my rifle, I am useless. I must fire my rifle true! I must shoot straighter than my enemy who is trying to kill me. I must shoot him before he shoots me! I will! Before God, I swear this creed...My rifle and myself are defenders of my country. We are the masters of our enemy. We are the saviors of my life! So be it! Until there is no enemy! But Peace! And that!

Plomma griper sjansen til å gjemme seg og symboliserer med en hvit t-skjorte på en kleshenger at han overgir seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...