Hashtægg Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Meg i høy oppløsning. Uvanlig kost for mange kan jeg tenke meg. Huff I have a bad hair day. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 En trøtt Flaringo sender en julehilsen til alle forumfolk. (Kirbyen som jeg holder der har Hippie-Erlend laga. Fikk den i julegave av han! ) EDIT: Kanskje lurt å ha bilde med. Som sagt er jeg trøtt. 7571469[/snapback] Jeg fikk også en Kirby, men jeg fikk en dansematte i tillegg! Har med recent bilde av meg, så det ikke har noen grunn til å slette posten. Og her har vi en Kirby til høyre og en dansematte til venstre. Begge er fra Hippie-Erlend og Vegard_. Kirby som prøver seg litt på matta: Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Jeez. Trening tar på. Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Sliten etter julekvelden, og julefrokosten. Den stiligste julegaven jeg fikk, er vel denne: "magic Clock" Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Når denne "pendelen" går fram og tilbake: Lager den dette: (+ at den viser tiden) Hvordan i helvete er det mulig? de 6 LED'ene må jo gå jævlig fort av og på osv. "bokstavene" kan gå opp og ned, sidelengs osv., og dette er bare en pendel med 6 LED's på, som går fram og tilbake. utrolig! Endret 25. desember 2006 av just-_-me Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Møtte tvillingen min i dag:-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 kjeder seg sååååå Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg håper, iiinderlig at den tatoveringen ikke er ekte! Chelsea ftw, Jeg har fått chelsea sengesett til jul Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 håper det sengesettet klør Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Det er heeerlig, akkurat som Chelsea! (Kanskje uten han Mourinho, men kanke svikte dem selvom de har han som manager.) Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Rawr. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Fant et bilde liggende på pcen. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg har vært i selskap hos mormor og morfar. Det er så kos<3 Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Meg og søte pusen min <3 Lenke til kommentar
-Koenigsegg- Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Sjekk den stilige plakaten på veggen min da Har en til i samme kategori Lenke til kommentar
April Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Sitter å hører på vakre Skid Row, er alne hjemme... Triste ting, kjeder meg veldig! Hva gjør andr på i kveld da? Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Meg som hører på litt SOAD. For treated indigenously, digenouslyHuman right is private blue chip, pry (We're the prophetic generation of bottled water, bottled water Causing poor populations to die, to die, to die) You will take the body parts and put them on the wall And bring the dark disaster Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 SOAD <3 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 et stk. trøtt anki: Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Er trøtt og kjeder meg. It's something that I have to doI feel like pwning noobs The time of my defeat is through I'm totally going to pwn you Instead of my fingers i'll use my toes I'll still play way better than you Thats what i'll do (guitar solo) I feel like pwning noobs Feel like pwning feel like pwning, feel like pwning Pwning noobs http://www.purepwnage.com/music.html Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Rosa er og forblir en forjævlig farge, uansett kjønn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå