Mato Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 da stikker jeg ut og røyker litt har no famile på besøk som ikke tåler røyk som da må eg ut :/ Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ble svikta, ingen film på meg i kveld... *se så skuffa jeg ser ut* Så hva gjør dere andre på i kveld da bortsett fra å spise burgere? Drikker Cola! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har sett Uro sammen noen venner, sinnsykt bra film. Er så sinnsykt trøtt men vet at jeg ikek får sove når jeg legger meg :S Lenke til kommentar
April Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Har lekt med gøy ting som gir støt! Vet ikke hva det heter, men det var kjempe gøy! Puttet ting i ansiktet og sånn (for de som så "Rikets Røst" vi har en sånn hjemme, fant det nettopp ut) GØY GØY GØY Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 haha ting som gir støt ja, sånne "dingsebomser" er morsomme den ja for dere jenter Å Nå til hår! Hvorfor vise før og etter bilder av hår, når du kan vise det som skjer i midten av en klipp! Damer og herrer, jeg gir dere.. "BanAnus ser ut som kjendiser han ikke trodde han kunne se ut som" ...I en hårklipp seanse Lenke til kommentar
April Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg hadde den bare i trynet og på armen ^^ Jeg trodde jeg skulle spy den ene gangen, tok litt for mye i tror jeg :!: Men fy flate hvor morsomt det er Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Me me me. Første post i denne.. tråden Lenke til kommentar
April Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Velkommen ^^ Jeg tar et bilde med strømtingsten jeg Har en liten "twitch" i ansiktet der ja :!: Endret 2. oktober 2006 av April Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 @April Du poster jo som en gud her. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg hadde den bare i trynet og på armen ^^ Jeg trodde jeg skulle spy den ene gangen, tok litt for mye i tror jeg :!: Men fy flate hvor morsomt det er 6986975[/snapback] haha så kult da, jaja hva man ikke gjør når man kjeder seg hehe. Skal ikke si at jeg finner på så mye bedre ting selv Men du får ta det litt mere med ro neste gang da. Så ikke det ender med et bilde av spy her hehe Lenke til kommentar
............... Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Kjeder meg... 6987046[/snapback] du liker å poste i denna tråden? Lenke til kommentar
April Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Men skal gi meg nå, skal lese teori og putte sånne elektro støt ting i trynet på min søster når hun har sovna Natta Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 April virker morsom Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg må bare bumpe denne tråden til jeg får nye bilder av meg selv, altså når jeg kommer hjem i morgen! heipådere! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Meg køddeflekser muskler, ser helt loka ut ffs 6989962[/snapback] Ja, saklig. Tipper du strammer alt du har. Endret 3. oktober 2006 av Redline Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Eg har hestehale. 6990850[/snapback] Og alle vet vel hva hestehaler vanligvis vokser ut av. *tafzepå* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå