InsertNumLock Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Trøtt og sliten etter julefeiring.. 1 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg ser skikkelig ond ut 2 Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Ikke stort annet å gjøre i ny leilighet uten møbler enn å drikke julebrus fra en svær kopp 3 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Ikke helt recent, men det får holde så lenge. I'm watchin' you. 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Ikke helt recent, men det får holde så lenge. I'm watchin' you. Feil dato å smile på, mann. 5 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Det er godt nyttårsaften kun er en gang i året. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Første gang jeg poster bilde her. 2 Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Farget håret igår Jeg greier ikke helt å lese det som står der, men det ser ut som "Draco Dormiens Nunquam Titillandus", jeg skal i det minste late som at det er det som står (passer jo med hvordan den er utformet og alt) - DIGGER DET i tilfellet! Utrolig tøft. Samme gjelder håret, såklart. Morsomt med farger ikke alle andre har.. (ikke si det til noen, men bildet mitt er vel ikke heel recent. Har ikke kamera her og følte at så sant jeg ikke har dritet meg helt ut passet det nogenlunde inn..) 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Farget håret igår Ikke verst, du har hatt mange kule farger på håret har jeg sett fra bilder du har postet her tidligere. 3 Lenke til kommentar
Stueloff Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Farget håret igår Jeg greier ikke helt å lese det som står der, men det ser ut som "Draco Dormiens Nunquam Titillandus", jeg skal i det minste late som at det er det som står (passer jo med hvordan den er utformet og alt) - DIGGER DET i tilfellet! Utrolig tøft. Samme gjelder håret, såklart. Morsomt med farger ikke alle andre har.. (ikke si det til noen, men bildet mitt er vel ikke heel recent. Har ikke kamera her og følte at så sant jeg ikke har dritet meg helt ut passet det nogenlunde inn..) Det er det det står Takk! Du er forresten nydelig! Datasmurf: Jo, takk! Digger skjegget! Måtte bare slenge inn et bilde så jeg får svart disse nydelige menneskene. 8 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Digger frisyren og sminken. Den "hanekammen" sto oppe i 2 dager og overlevde alt fra moshpit og å bli most inn i gigantiske pupper til eldre kvinner (mannen hennes redda meg ut derfra) til å bli sovet på 2 netter på rad, to luer og en hårvask. Siste gang jeg bruker 5 år gammel gele som ligger innerst i skapet. 3 Lenke til kommentar
Marte Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Stueloff: Iihhh, fine hårfargen! Hei og hopp! 6 Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Siden vi er inne på hår, har vist annlagt hanekam jeg å, har ikke hatt det siden jeg var 16 :!: 4 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 First I was sad But then I pedo'd 4 Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Hadde man bare tatt enda ett år i England kunne påskeferien vært slik i år også! (hva er vitsen med kulde hvis ikke snøen også kommer?) Pic relevant: Påskeferie 2011, Cambridge England. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Catkin Skrevet 14. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. januar 2012 Vicious Delicious. 23 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå