Lemon Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 ^ I lol'd. Her er jeg i ferd med å bli usjarmerende. 6 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Hm. Skal Slimda og vowels legge ut det bildet også kanskje? ^ I lol'd. Her er jeg i ferd med å bli usjarmerende. Tullball. Ingenting usjarmerende med deg på fyllen Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Kjedelig med foreldre som ikke lar deg reise på ferie med kjæresten. Kjedelig med foreldre som ikke bestemmer over deg lenger, azz. Oh, wait. 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Hm. Skal Slimda og vowels legge ut det bildet også kanskje? Er det nå jeg kun skal legge ut bilder med Hansern i, slik at han kan poste slik igjen og igjen? Endelig har denne tråden potensiale til å bli virkelig morsom. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Hei. Jeg med hvit genser og downs. 6 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Hei. Jeg veiver med armene som en tulling. Endret 22. juni 2011 av Lemon 3 Lenke til kommentar
kans Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Sekundet alkoblikket dukker opp veit du kvelden er vellykka. Endte dere på Møllers og greier ja? Fin telefon Jeg og noen venner fant en litt små morsomm vei når vi var på vei hjem fra Sverige. Da sto man hardt på bremsen for og snu og ta bilde gitt! Lenke til kommentar
Populært innlegg Mikkel™ Skrevet 22. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 22. juni 2011 militærhjelm: check combatbeard: check voldelig drapsvåpen: check Jeg er herved klar for zombieinvasjon! 11 Lenke til kommentar
9090 Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Neida, det er søtt og de skal være sammen for alltid og alltid og alltid Ikke stort å tenke på, alle førstegangspuppyloveforhold går til helvete før eller siden. Skjerp dere a, det er da lov å håpe. Og du vet da ingenting om vårt forhold og om vi har hatt noen tidligere forhold BTK Nyhus. La oss sveve på en rosa sky så lenge det holder. Vi håper på for alltid, men man vet aldri. Tatt i dag, var ute sammen med ei vennine. 7 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) @MikkelLet's fight together! Endret 6. mai 2015 av medlem-173043 3 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Yes comrad! For the motherland! 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Flabba Skrevet 22. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 22. juni 2011 Skjer med kostymene? 15 Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Er det bare meg eller begynner det å bli litt for sukkersøtt mellom millattack og nopros her Bilde fra gårsdagens skautur :!: Tenk deg åssen det er å se det på skolen hver dag... Ikke akkurat tatt nylig, men men. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Meg og mange andre FrPere på Postgirobygget på Valgcampen på Mandag! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Nei, jeg vurderte det, men det ble aldri noe av Jaja, du gikk virkelig glipp av noe (not). Buss fra Oslo til Le Havre, pluss taxi fra Le Havre til Falmouth er nok den kjedligste reise-etappen jeg har tatt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Skjerp dere a, det er da lov å håpe. Og du vet da ingenting om vårt forhold og om vi har hatt noen tidligere forhold BTK Nyhus. Rolig nå, det var ikke et angrep på deg, bare litt spredning av fakta. Lenke til kommentar
Populært innlegg 9090 Skrevet 23. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 23. juni 2011 Skjerp dere a, det er da lov å håpe. Og du vet da ingenting om vårt forhold og om vi har hatt noen tidligere forhold BTK Nyhus. Rolig nå, det var ikke et angrep på deg, bare litt spredning av fakta. Jada, jeg er helt rolig. Men måten du "spredde fakta" på var bare veldig nedlatende. Og det startet på prat om Nopros og meg, som gjør at det virker litt siktet mot oss. Men slapp av, går fint. Jeg håper ihvertfall 10 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Rolig nå, det var ikke et angrep på deg, bare litt spredning av fakta. Jeg liker det når du sprer fakta. Sliteeen. Og jeg har glorie. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Det er meg Lemon tafser på. Endret 23. juni 2011 av Mchansern 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå