ilpostino Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 jeg blir jo nesten baconcrisp bare jeg titter ut av vinduet. jeg ved minnesmerke over Che i Santa Clara på Cuba. 6 Lenke til kommentar
KaDust Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 En stund siden jeg har postet noe her, så here we go: 8 Lenke til kommentar
9090 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 På bursdag hos en vennine for litt over en ukes tid 2 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 'tis Friday, Friday, must go below on Friday. 4 Lenke til kommentar
Coltiefication Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Webcam fordi ingen gidder å ta bilde av meg og caps fordi jeg tror at jeg er skikkelig kul ... 2 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Eksamen gikk dritt. Man kommer ikke til himmelen hvis man tar selvmord vettu. Dessuten tror jeg ikke IT avdelingen liker å ha døde folk utenfor vinduet sitt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Man kommer ikke til himmelen hvis man tar selvmord vettu. Dessuten tror jeg ikke IT avdelingen liker å ha døde folk utenfor vinduet sitt Null stress, fester en lapp om at Ivar Moe får rydde opp! Du går på HiG skjønner jeg? ;P Endret 4. juni 2011 av Fredrik 5 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Sånn ca 2028 grader i skyggen å jeg overdriver ikke. Derav det molefunkle ansiktet som er tatt på dass igjen. Hadde jeg bare hatt et ordentlig kamera.. 2 Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 *pic* Bunadspositur Fresht daniel Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Because all the cool kids are doing it? Endret 22. april 2019 av b-real 2 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Man kommer ikke til himmelen hvis man tar selvmord vettu. Dessuten tror jeg ikke IT avdelingen liker å ha døde folk utenfor vinduet sitt Null stress, fester en lapp om at Ivar Moe får rydde opp! Du går på HiG skjønner jeg? ;P Det gjør jeg. Bachelorpresentasjon på tirsdag. Etter det så er det sayonara HiG, Ivar moe og alle andre stinkdyr. Japan neste ! Lenke til kommentar
Populært innlegg Lemon Skrevet 6. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) På kjøkkenet (der jeg hører hjemme ehehehh) med nybleika hår. Blir jeg mer jentete nå kommer jeg til å begynne å grine rent østrogen. Endret 6. juni 2011 av Lemon 15 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 er du ikke bra nok slik du er da? jeg i San Sebbastián i Spania. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå