koots Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 Ser dine 22-25 og høyner med til 30-35 grader. Hvordan i svarte overlevde du ute i 52-60 grader? Må da bare ha vært vondt. Er heller hvordan jeg har overlevd med minimalt med søvn i et flysete inatt. Fra i høst. Var mye grønnere og mer vegetasjon nå som det er sommer der nede. 2 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) -_- Endret 27. februar 2011 av Flabba 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 Kom dere tilbake og nyt kulda mens den er her. Kan dere ta halvveis forlengs salto og lande på ryggen kanskje? Lenke til kommentar
koots Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 Kom dere tilbake og nyt kulda mens den er her. Kan dere ta halvveis forlengs salto og lande på ryggen kanskje? Funker fin-fint i bassenget det. Jeg er faktisk tilbake i kulda og holder på å krepere og det er knapt nok minusgrader ute. Fra i sommer (den riktige årstiden), ute å flyr DC-3 "Dakota". Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 burde kanskje gått for eit mindre kjent bilde? og endre profilen din til female. tvilar mao. sterkt på at dette er eit bilde av deg, sidan eg seist såg det for over eit år sidan på ein eller anna nettside. 3 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 Meg til høyre. Tror jeg var litt redd. Lenke til kommentar
9090 Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) burde kanskje gått for eit mindre kjent bilde? og endre profilen din til female. tvilar mao. sterkt på at dette er eit bilde av deg, sidan eg seist såg det for over eit år sidan på ein eller anna nettside. Det er Linn Haug og ble datt i fjor sommer tror jeg.. men han får da 11 pluss, så fungerer ihvertfall..haha glemmer at alle posts må inneholde bilde iblant.. Endret 27. februar 2011 av Millattack 9 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 1. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2011 sitter på toget atm :b 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg The Barnacle Skrevet 1. mars 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 1. mars 2011 Her får dere meg nyklippet og uten sminke! 10 Lenke til kommentar
Populært innlegg Tunky Skrevet 1. mars 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg har bladd gjennom de to siste sidene og ser en klar tendens. Jenter får merkverdig nok flere plusser enn oss gutter. Huff og huff. Til høyre. Band er moro! Det er ikke bare band som er moro. Kjemi og er også litt moro. 17 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 Plussing for justice! Omnomnom, 10. klasse er vel mer enn recent nok det. Piercing og en helt forferdelig slipsknute, way to go. 1 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Beneath this mask there is more than flesh. Beneath this mask there is an idea, and ideas are bulletproof. V for Vendetta Endret 3. mars 2011 av Ondskap 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Beneath this mask there is more than flesh. Beneath this mask there is an idea, and ideas are bulletproof. V for Vendetta Synd masken blir assosiert med andre ting nå til dags. :/ Endret 3. mars 2011 av Aleks Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Masken er vel assosiert med det samme temaet, egentlig. Endret 3. mars 2011 av Slimda 4 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 What's going on in this thread? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Fake mustache, thats whats going on! 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg SnittLeif Skrevet 4. mars 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Fake mustache, thats whats going on! Why go fake, when you could have the real deal? Jeg vet jeg risikerer et lass med plusser ved å legge ut et så hot bilde, men det er en risiko jeg er villig til å ta. 17 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg vil også ha skjegg... 5 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Du må fyrst kome i puberteten Anonymous - We are legion, we do not forgive, we do not forget 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå