InsertNumLock Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Må frem med høvelen.. @christinahk, hvordan har du fått til boble effekten? Endret 13. desember 2010 av Hille Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 @Hille: Lagt over noe som kalles "bokeh"-textures i Photoshop http://www.google.no/images?q=bokeh&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=no&tab=wi&biw=1280&bih=663 8 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) I kltil Endret 28. januar 2016 av medlem-173043 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) @Hille: Lagt over noe som kalles "bokeh"-textures i Photoshop Lurte på om det kunne være det ja :] Takker. Regner med du gjør det når du tar bildet, og ikke post process? Glem det Endret 13. desember 2010 av Hille Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 wtf, Milanjo... Beklager, men det synes jeg bare var ekkelt... Skal det bli en trend å flå seg nå? Ikke for dere vanlige. Dessuten vil det se bedre ut når det har grodd. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Ikke for dere vanlige. Dessuten vil det se bedre ut når det har grodd. Dritten i midten... Milanjo, var det ikke grusomt vondt? Jeg synes det er drit kult, men tror jeg trenger narkose for at noen skal gjøre noe slikt med kroppen min. Endret 13. desember 2010 av Flabba 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Milanjo, var det ikke grusomt vondt? Jeg synes det er drit kult, men tror jeg trenger narkose for at noen skal gjøre noe slikt med kroppen min. Jo, det var jævla vondt. Har vært syk nå i flere dager siden kroppen arbeider så hardt med å gro sårene. Hadde 40 i feber her forleden og dro på legevakten. Fikk kur på antibiotika og har jevnt over proppet i meg paracet og ibux for å få dagene til å gå rundt. Passer bra med eksamenstida og det hele. Eheh. Verre er det når jeg prøver å lufte sårene. Jeg går med plast, etter instruks fra studioet, og da bygger det seg jo opp fuktighet. Når denne fordamper strammer huden seg og det gjør også utrolig vondt, armen hovner opp og dunker og blir kokvarm. Så da holder jeg heller plasten på enn så lenge. Men hey! Jeg kommer til å være mest fornøyd i verden når det er grodd! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Men hey! Jeg kommer til å være mest fornøyd i verden når det er grodd! isj. men ja blir sikkert sinnsykt kult når de har grodd. Selv er jeg utrolig pinglete å tror jeg skal dø hver gang jeg tar ny tattovering så tror kanskje ikke jeg skal prøve med på slikt.. selv om det ser utrolig fett ut! Blir spennende å se hvordan det ser ut når det er ferdig Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Litt lame å himle med øynene, ilpostino? Begynner å forstå hvorfor noen sier at redheads ikke har sjel. Lenke til kommentar
Populært innlegg ilpostino Skrevet 14. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 14. desember 2010 Eplefe: folk er forskjellige. det som er håpløs oppførsel i din verden trenger nødvendigvis ikke være håpløs oppførsel i min verden. å påføre seg selv fysiske arr på et såpass synlig sted som håndleddene er ikke noe jeg selv ville gjort og jeg synes heller ikke det er noe særlig kult. det er noe du må finne deg i at jeg mener uansett hvor fraværende min sjel måtte være. (jeg er forresten blond og ikke rødhåret). det er sikkert mye vi to gjør som den andre ville sagt var idiotisk og teit og kanskje tilogmed lame og det er noe vi heldigvis må leve med. tror du ikke verden ville vært et kjedelig sted hvis alle hadde synes de samme tingene hadde vært kule? 20 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Er en forskjell på å ikke synes noe er kult og å himle med øynene for det. Veldig. Dessuten er det ikke en trend å flå seg selv, han har ikke gjort det selv. 1 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 ...slik gikk det når jeg skulle ta julekortbilder herregud stakars de som skal få 7 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hanna din lille teaser Tror jeg skal vurdere å dra til frisør i dag. Trenger visst en trim både oppå haue og nede på haue 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Psj! Oppskrytt! 3 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hanna din lille teaser jeg nei? 7 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Husker ikke om jeg har posta det, men er ihvertfall relativt recent Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Psj! Oppskrytt! Blir jo ikke nå damer når man ser ut som en huleboer på haue da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Psj! Klart det blir! Så lenge man er en ordmester, så. 2 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Julegave til gutta på forumet Whaaaaa? Nakne jenter i RPP, jeg skjønner jeg har gått glipp av en ålreit utvikling her. Random bilde fra småmerkelig vinkel - ingen utvikling på den fronten fra meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå