KvitKnekt Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Ute på fototur mellom de trange smauene i Bergen ^^ Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Har ikke postet her på en stund, så klemmer til med TO bilder! Bursdag igår: (nei, ikke min scooter..) Endret 4. juli 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Hmmm, bør jeg fjerne det lille kinnskjegget jeg har? :hmm: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Kan alle som poster store bilder vennligst legge de i spoiler? Hueso. Meg på Hove. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) ^ NEI! Meg på ferie Endret 5. juli 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Møllers Tran: 1. Folk bruker forskjellige enheter til å surfe nettet med. Mobiler f.eks er ikke veldig glad i gigantiske bilder. 2. Du glemte bilde. 3. DU GLEMTE BILDE : DDD Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 en post uten bilde er slettet. Innlegg som ikke har bilde i seg skal rapporteres med og kan slettes uten varsel av moderatorer. Moderatorer er ikke forpliktet til å legge ved bilde om moderatoren er i "moderatorærend". dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. jeg ifjor sommer. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hatt det utrolig gøy på Garta siden mandag! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Ugh, savner festivallivet. Heldigvis bare litt over en uke til neste runde :---D Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 jeg skal på festival i Tyskland i september. det blir stas. det er den andre av to festivaler jeg skal på/har vært på i år og begge er i utlandet. her er jeg i Stavern ifjor sommer. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Da ble det sommerklipp... Endret 8. juli 2010 av robbern9292 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Sommerhår. Endret 8. juli 2010 av Sidious 3 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Liker det, Sidious. Jeg har faktisk prøvd meg på litt bart. Eller, litt mer bart enn det jeg har prøvd meg på før. Var gøy, men deilig å være kvitt den og Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Meg på tur, skjegget solbrent, svett og med deler av lunsjsjokoladen på overleppa Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Springe opp fjellet, bade, springe ned, perfekt! På ingen måte gay det her, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå