Niqābninja Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Fra russekroting Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Og da var karakteren for årets første eksamen i boks Muntlig fremføring av et prosjekt hvor resultatet ble A! Moro! Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Gratulerer så mye, Gabi Heinze! Så var det bilde, da ...*somle* Jaja, dere får ett fra Rockefeller, da jeg var og så på premieren til Fieldproduction sin nye film, Welfare Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Tur på fest ... Ja , greit, jeg hadde på meg Cowboy hatt, men nei, speller ikke Gitar men skal lære meg nå da :;D Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 8. desember 2006 av FirstPrice Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 A er ikke så verst det Gabi. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Madammen har vært syk i over to uker, jeg er lei av å lage middag og ja, jeg føler meg like jævlig som jeg ser ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 åsså så sint! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Smurfen leker med kamera igjen ^^ Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) sitter her og hører på musikk og surfer.... (ikke særlig pent det siste bildet ditt smurfen... ) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Et klesskap er ikke der for og ha orden nødevendigvis... (hint: se i bakgrunnen på bildet, til høyre...) Endret 8. desember 2006 av just-_-me Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Skal ikke være pent heller Ikke disse heller... Juliess, er jeg for sent ute med grimasene? Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Datasmurfen virker truende :/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Finnes ikke truende! Kom og få kos Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg tror jeg stikker å gjømmer meg før Smurfen blir sikkelig kosesyk Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) hva faen ere du har drekki i dag? jeg har bare drekki 2x 1,5l med julebrus Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ikke faen om jeg vil ha en "Kos" av et slikt monster, med rare vaner... som i tilleg trives i dameklær (eks. kjole) så nå har jeg ikke mere plass til bilder på diskusjon.no, har fylt opp plassen som man får her: Følgende feil ble funnet: Nødvendig plass for å laste opp ønskede fil(er) er større enn tilgjengelig plass. Endret 9. desember 2006 av just-_-me Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg har bare drekki litt Jaeger. Ikke noe å bli brisen av engang, med andre ord. Jeg er sånn edru Det er meg, sånn er det. Se, helt normal Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Se så flink jeg er Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Kom og få GRATIS KLEM Lenke til kommentar
FellaZ Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hahaha, for noen bilder. Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) syns dere at de bildene som er postet hittil er rare...? Da tror jeg dette ekstreme selvporttrettet slår alt: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Helt sikker på at du vil se? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Du var sikker ja, ja, da får du se da... Endret 9. desember 2006 av just-_-me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå