medlem-173043 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hilde: kjøpt i Polen/tyskland eller? har vel akkurat vært på en sånn en tur du og? Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Ja, søskenbornet mitt kjøpte full uniform, så eg fekk prøve. Var bittelitt stor, såg sikkert ekstremt sexy ut. Bursdag i Berlin. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Extremt Begynner å gå tom for bilder nå Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Tror jeg skal begynne å henge i denne tråden bare for å se på flotte bilder av Hilde! xD Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Tror jeg skal begynne å henge i denne tråden bare for å se på flotte bilder av Hilde! xD Nesten litt sjarmerande. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Tror jeg skal begynne å henge i denne tråden bare for å se på flotte bilder av Hilde! xD Nesten litt sjarmerande. *Bilde* Bare nesten ? =( Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Eg hadde ei diger dobbelseng heilt for meg sjølv i Krakow. Kos det. Endret 6. mai 2010 av Hilde Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Eg hadde ei diger dobbelseng heilt for meg sjølv i Krakow. Kos det. Vi var 3 inne på et rom og jeg lå på en seng under et bord, så når de ringt får å vekke oss slo jeg hodet så hardt opp i bordet at jeg "sovna" igjen. gøy. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Eg hadde ei diger dobbelseng heilt for meg sjølv i Krakow. Kos det. Litt større enn den jeg hadde i London i helga Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Eg hadde ei diger dobbelseng heilt for meg sjølv i Krakow. Kos det. Litt ensomt, kanskje? 1 Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Ensomt nei, gjekk heilt fint det. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) bazukh: Hei søta, hva gjør ei jente som deg på et sted som dette? @ Hilde: Awkward Family Photo? Endret 6. mai 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 bazukh: Hei søta, hva gjør ei jente som deg på et sted som dette? Well, hey there, beautiful! Jeg kunne spurt deg om det samme. 1 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Fælt så det har tatt av her i det siste, da. Smooth as always, jenter JEG ER I BARCELONA! Ja, også er jeg det tredje ukjente medlemmet av bluesbrødrene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå