iStephano Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 okay Smurf å Juliess er nr. 1 som RPP Konge og Gudinne, There Is No Way To Beat Both Of You. Teach Me The Power To Spam Like You To. Men Smurf, går du til daglig i den kjolen? Synes nå at du har nye bilder hver eneste dag av deg selv i den... Begynner og lure hehe Lenke til kommentar
-Silje- Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Selvfølgelig ler jeg, jeg har 70 kg bikkje etter meg :!: Jeg syns til og med det er skummelt med 10 kg bikkje etter meg, tør ikke engang tenke hvordan det hadde vært med det beistet i helene (Dog frykten kommer kanskje av at jeg ikke vil at hunden skal løpe inn i beina mine slik at jeg tråkker på henne) JØSS! Det er jo Kiwi jo! :O Jeg er med på grimasene Julie! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 BanAnus: No One Can Spam Like This. Det er medfødt. Hark. Bra Silje! I like looking like an emu på fritiden min, Demille Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 okay Smurf å Juliess er nr. 1 som RPP Konge og Gudinne, There Is No Way To Beat Both Of You. Teach Me The Power To Spam Like You To. Men Smurf, går du til daglig i den kjolen? Synes nå at du har nye bilder hver eneste dag av deg selv i den... Begynner og lure hehe 7443029[/snapback] Du ligner på en av de piratene i "Pirates of the Carribean". Gidder ikke å ta nytt bilde nå, så bruker et bilde jeg ikke har posta. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Juliess: Jaja, får helle studere "The Art Of Spamming" By J. Spam Ufrivillig grimase, det skjer når du får en blitz uventa 2mm fra trynet Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 okay Smurf å Juliess er nr. 1 som RPP Konge og Gudinne, There Is No Way To Beat Both Of You. Teach Me The Power To Spam Like You To. Men Smurf, går du til daglig i den kjolen? Synes nå at du har nye bilder hver eneste dag av deg selv i den... Begynner og lure hehe 7443029[/snapback] Du ligner på en av de piratene i "Pirates of the Carribean". Gidder ikke å ta nytt bilde nå, så bruker et bilde jeg ikke har posta. 7443068[/snapback] "So You Have Heard Of Me" Its Me, Captain Jack Sparrow! Var på en halloween fest, så jeg bestemmte meg for og gå som han siden jeg digger den rollefiguren i den filmen! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 JØSS! Det er jo Kiwi jo! :O What?? Kjenner du hunden min Kiwi?? :!: Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Føler dagens spam i RPP er velgjort, så jeg tar natta. Avslutter med ett bilde dere får pønske ut om er manipulert eller ei. Gjesp. Litt normal så dere ikke tror jeg ser ut som...det andre bildet. Lenke til kommentar
-Silje- Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 JØSS! Det er jo Kiwi jo! :O What?? Kjenner du hunden min Kiwi?? :!: ja jeg kjenner Kiwi Jeg hadde henne faktisk med meg fra Hamar for noen helger siden, og da fikk hun sove i sengen, veldig fornøyd med det Jeg er "sheltiedame" selv, så jeg kjenner Gro godt Takk til Juliess for nydelig bilde av meg Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) ja jeg kjenner Kiwi Jeg hadde henne faktisk med meg fra Hamar for noen helger siden, og da fikk hun sove i sengen, veldig fornøyd med det Jeg er "sheltiedame" selv, så jeg kjenner Gro godt Du er sheltiedame og du har bilde av favorittfilmen min (!) Princess Mononoke som avatar. Sykt... Du liker ikke tilfeldigvis ekstrem metal også Må si at jeg finner dette utrolig rart Edit: Bilde ja: Endret 6. desember 2006 av Scarface^ Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg prøvde brillene til ei i klassa mi idag, men havna visst på feil side av 30. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Nettopp ute av dusjen, tar kvelden nå! Natta =) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 *ordne "puppene" sine* Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Ojaa, Birmingham i mitt hjerte Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Fikk en liten smakebit på portrettbildene mine. Tror de blir bra! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Ohmy. Grumpy etter altfor lite søvn i natt... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Siste kjolebilde i den serien der Nå skal jeg drekka! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Du tar faen meg kaka, Datasmurf. Og det var ikke ment på en god måte. :\ Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Meg og gittarn, litt av den iallefall. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Bah. Får vel køye snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå