Sidious Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg tror jeg og Datasmurfen har blitt like ille når det kommer til å poste bilder i hytt og pine. Sorry folks! Jeg får anta at jeg avhengig. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Aww... Ja, tok meg en liten pause fra pugginga. Fant solbrillene mine..=D Omgomg, ....ikke sunt Endret 6. desember 2006 av Demille Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Totally råkkestjerne. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg stemmer for grimase-RPP! Føler jeg er god på grimaser. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Nå er jeg så lei skolearbeid at jeg dør. Gleder meg sånn til juleferie. Maren og katten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Bah. Jeg kommer aldri til å få gjort noe produktivt så lenge jeg er hjemme. Fikk besøk av en kompis og holdt ut ei time før jeg fikk en sær trang til å ta på meg kjolen igjen, og vips... nye bilder i massevis ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Lalala. *hore bildetråden* Fant noen bilder fra emo-dagen min (ble utfordret til å se så emo ut som mulig, jeg gjorde det, og gjennomførte til tusen. Vant 400 kroner.) Pluss noen bilder fra før Kafè Kafaàn ble nedlagt, og et som er ganske nytt, usminket, og med en nål i leppa. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor I'm to emo for my face. Rød øyenskygge FTW! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Oooh. Nice Eplefe Likte spesielt den sprøytespissen Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hvorfor er ingen med på grimaser? Hulk. Eplefe var søt uten sminke og smurfen i kjole er en slager på enhver fest Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Blæh, Julie. Her kom en grimase fra meg iaffal Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Datasmurf, kan du være min brudepike ? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Og hvem er bruden? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Og hvem er bruden? 7442485[/snapback] Jeg skal på besøk i Strømstad på bryllupsnatta mi Bokstavlig talt. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Selvfølgelig ler jeg, jeg har 70 kg bikkje etter meg :!: Jeg syns til og med det er skummelt med 10 kg bikkje etter meg, tør ikke engang tenke hvordan det hadde vært med det beistet i helene (Dog frykten kommer kanskje av at jeg ikke vil at hunden skal løpe inn i beina mine slik at jeg tråkker på henne) Bilde av meg selv og ja... Hm... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 *etterape søstersen på alle bildene som blir tatt av henne* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Woohoo! Jeg er en gud ^^ The god of picwh0ring Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Neppe: Jasså, dykking i Strømstad på bryllupsnatta? Datasmurfen: Kan jeg være en undergud i din religion av picwh0ring? Er tross alt nummer tre på lista! Jeg har musefletter og kan se ut som en tiåring på sukker! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Juliess du minte meg om avataren til Neppe på det bildet. Søtt. Endret 6. desember 2006 av Demille Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Klart du kan, Juliess Hmm, lurer på om jeg kan sodomere meg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå