Gjest Slettet+9871234 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Lenge siden jeg har postet her ;D Og derfor følte du for å poste et bilde som smurte seg ut over halve skjermen? Sjarmerende. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hjeeeelp jeg ser ut som et pikk hode. Kan jo joine meg i egghead klubben Angrer på at jeg tok det så kort. Heldigvis vokser det nå ut igjen. Hår gror ut,er ikke så stress. Er glad jeg klippet meg. Vinterferie. Ser ut som en fornuftig bruk av vinterferien. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jepp, har reist att og fram i ei veke, var deileg å få slappe av skikkeleg på slutten. I dag har eg jobba, og i morgon er det skule igjen. Joker. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Joker er best! Her får de enda eit bilete av meg utan sminke. Merkeleg kor lett ein blir avhengig av litt pudder og mascara, altså. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Joker er best! Her får de enda eit bilete av meg utan sminke. Merkeleg kor lett ein blir avhengig av litt pudder og mascara, altså. Litt av en utsikt du har.Savner fjell jeg Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg fikk russebuksa mi i dag. Alle hadde kjøpt masse andre klær i tillegg, mens jeg bare bestilte grunnpakken. Angrer litt nå, så får se om jeg etterbestiller noe. Gleder meg til å skrive og feste ting på den, haha. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Litt av en utsikt du har. Savner fjell jeg Ganske fin utsikt ja. Ser litt merkelig ut på dette biletet, men er litt koselig likevel. Og ja, eg skal få ny PC snart. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hilde: Hvor i landet bor du? Du er heldig som har så idylliske omgivelser. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Ganske fin utsikt ja. Sånne ting som får meg til å lengte hjem.Våkne til en fjellrekke så langt øyet kan se.. Hilde: Hvor i landet bor du? Du er heldig som har så idylliske omgivelser. Jeg har en misstanke om at det er Norge jeg. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) b-real: Ja, det er jeg klar over, men jeg lurte på HVOR i Norge det er. Endret 2. mars 2010 av Sidious Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 jeg i Skurdalen i helgen. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Sist jeg sjekket bodde Hilde i Geiranger. Learn2stalkblog. EDIT: For de som ikke får spoilere til å fungere; prøv med diskusjon.no-skin. Endret 2. mars 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Som Adrian seier så bur eg i Geiranger på Sunnmøre. Fint her, men ufatteleg kjedeleg om vinteren. Gler meg til å flytte ut til hausten. Working time. Eg har stil til fredag. På tide å finne ut kva ein skal skrive om, tenkjer eg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hmm, jeg er tilbake etter mange år uten særskilt aktivitet... ^_^ Dette er sånn ca. det nyeste bildet hvor bare jeg er i rammen. Tatt fra en tur jeg tok til Geiranger forrige sommer. Det var jammen meg et fantastisk sted! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Tatt fra en tur jeg tok til Geiranger forrige sommer. Det var jammen meg et fantastisk sted! geiranger er et av de tre fineste stedene i Norge. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Einig med dykk. Det er ganske synd at så få får sjå Geiranger om vinteren, det er når det er snø det er finast her, tykkjer eg. Ikkje så veldig recent, men funker vel. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 jeg i Alicante i påskeferien min ifjor. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Oups, posta i feil tråd. Får legge inn eit bilete da. Endret 4. mars 2010 av Hilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå