j-- Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 @Duffo: Du må jo føle deg litt liten innvendig når du legger ut et slikt "fleksebilde" på internett? Ville ihvertfall jeg gjort.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Bildet er uansett brukt et par ganger før, om det ikke er fake / shoop whatever. Slettes uansett. Poster skal inneholde bilde, folkens - med mindre dere har grønt nick osv, da. Da er det lov å slippe unna med modmeldinger. Lemon: Schmood as always. clvñ også. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 29. januar 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 @Duffo: Du må jo føle deg litt liten innvendig når du legger ut et slikt "fleksebilde" på internett? Han må føle seg liten fordi han er liten. Get muscles -> Flex. Not the other way around. Om noen kunne hjelpe meg identifisere hvor dette bildet blei tatt ville det vært awesome. Jeg er helt blank. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Nyhus: På en gaybar? Aner ikke jeg, har ikke vært der men det var det første jeg tenkte når jeg så bildet Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Nyhus:På en gaybar? Aner ikke jeg, har ikke vært der men det var det første jeg tenkte når jeg så bildet Nja, sist jeg var på bar var det med morra di og det vakke mye gay over den kvelden, for å si det sånn. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Såså, rull inn tunga nå. Nok spydigheter. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 29. januar 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 jeg i Trinitatis kirke i København. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Såså, rull inn tunga nå. Nok spydigheter. Jeg fikk wheelie til å facepalme. Oh t3h win! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Det kalles en icebreaker Bildet var dog random, så jeg var nok litt heldig der. 20 sek gammelt: Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Når jeg ser ilpostino sine bilder kom jeg til å tenke på where the hell is Matt. Kanskje vi får et nytt youtube fenomen med ilpostino Me myself and i på tur ned til Stovner senteret i Oslo kulden.. Ha ha jeg så ut som om en som hadde stått opp med feil ben i dag. Endret 29. januar 2010 av Big tony Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Nyhus: På en gaybar? Aner ikke jeg, har ikke vært der men det var det første jeg tenkte når jeg så bildet WTF KIM JO <3 Veldig gammelt bilde. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Meg i skjorta i bakgr. med de helt edrue grimasene Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Var det det juleballet du aldri kom deg til? Største jeg har, håper det holder. Hvorfår du skal ha meg som wallpaper er jeg litt usikker på da men Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) På Landsskytter stevnet i 2009 meg i grått Endret 29. januar 2010 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Hva er deres unnskyldning for å bli hjemme i kveld da? Min er Modern Warfare Edit: MW2, om det skulle være noen tvil. Endret 29. januar 2010 av Juliess Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Nææh, vært ute i hele dag, pluss at jeg endelig fikk klasselistene fra en klasse jeg gikk i for lenge siden. Så nå driver jeg så søker etter klassekameratene mine på facern. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Han må føle seg liten fordi han er liten. Get muscles -> Flex. Not the other way around. Må man ha muskler for å legge ut køddebilder av flexing nå? Nå må du la din bitterhet ødelegge moroen for folk her. Syns eg bare leser sarkastiske og nedlatende kommentaren fra denne fyren. I'm getting al EMO about it. Ellers er min unskyldning til å bli hjemme ikveld at eg ikke føler meg helt bra. Får ta en tur på byn imorgen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Må man ha muskler for å legge ut køddebilder av flexing nå? Nå må du la din bitterhet ødelegge moroen for folk her. Nåja, det var nå han som postet et spydig innlegg siktet mot meg først(det ble slettet) og jeg som svarte med samme tone, noe jeg virkelig ikke klarer å se noe galt i. Random ol' myspaceish pix ftw Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 WTF KIM JO <3 Veldig gammelt bilde. Velkommen til The Recent Pic Post v2.0. Dette er en "recent pic post" i dette ligger det at du kan poste bilder av deg selv som er tatt nylig Just sayin'. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå