Gå til innhold

The Recent Pic Post v2.0 (Ingen poster uten bilde) - LES REGLENE!


Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Poenget er uansett at generell internettvisdom og litt fartstid på forumet gjør en vanligvis skeptisk når en knallfersk bruker som kaller seg "eye candy" etter sigende skal være ei søt jente. For meg, og sikkert flere virker det med ett mer naturlig at det er en gutt som står bak og lager en falsk bruker bare for å få oppmerksomhet. Men dette er som sagt bare antagelser.

post-86885-1262047116_thumb.jpg

 

Edit:

Og for å ha det på det tørre: benevnelsen "troll" har aldri hatt noe med utseende på vedkommende å gjøre. Google "trolling" så skjønner du.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Så fordi at en "pen" jente har hørt om internett, og poster et bilde av seg selv så betyr det automatisk at det er falskt? Jeg har da observert flere søte jenter her inne.

Brukeren min er fersk, men det er ikke jeg, har lest en hel del i denne samlivsdiskusjonen, men bestemte meg for å lage en bruker nå. :)

 

Takk for at du tror at jeg er en gutt da, veldig velkommen man føler seg her altså.

Lenke til kommentar

Eye_Candy: Haallooo!!! :D

 

NICE må jeg bare si! Snakker vi lunsj? Dette er et gammelt blde, har mye mer muskler nå eyecandy! Det kan jeg love deg!! SNYX!

 

edit: den høyre bicepsen er ikke tilfeldig.. har jobbet på den i 2 uker nå :)

post-122449-1262049144_thumb.jpg

Endret av Duffo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Så fordi at en "pen" jente har hørt om internett, og poster et bilde av seg selv så betyr det automatisk at det er falskt?
Både og. Mistenksomheten mot en øker når man er fersk. Sånn er det bare.

 

Jeg har da observert flere søte jenter her inne.
Samme her. Tror du jeg tror at alle jenter her inne er gutter som ønsker oppmerksomhet? 8)

Jeg har møtt/hilsa på et par i levende live også, og det siste jeg husker er da at de var veldig jentete i så forstand.

 

Brukeren min er fersk, men det er ikke jeg, har lest en hel del i denne samlivsdiskusjonen, men bestemte meg for å lage en bruker nå. :)
Så bra! :) Bare så vi har det klart: dette gjelder registrerte brukere. Du kan ha lest i flere år, men jeg vet da like lite hvem du er, ikke sant? Det er vel i bunn og grunn det dette går ut på.

 

Takk for at du tror at jeg er en gutt da, veldig velkommen man føler seg her altså.

Hueso.

Dette er internett, ikke noe personlig. Jeg beklager, men sånn er det bare. :)

 

 

Men men. Du får ha velkommen som registrert bruker, i alle fall. Ingenting er vel bedre enn flere å diskutere med.

 

 

post-86885-1262049429_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Nice Duffo. Jeg vil riktignok ikke tro at å vise frem tidenes minste biceps i et desperat forsøk på å leke muskuløs er den beste måten å plukke opp jenter. Internettfora er heller ikke det beste stedet. Derfor velger jeg å tro/håpe du troller. Om ikke:

Se godt på bildet til milanjo over her for så å stikke på treningssenter.

 

post-57741-1262052234_thumb.jpg

 

Eneste bildet jeg fant atm, bytter til et bedre zu morgen. Veldig usikker på hva som skjer med håret mitt der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...