Notatblokk Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Eksamensnerver!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det går så bra skal du se, fröken Julie Her finnes ingen nerver Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hva studerer du, Julie? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Eksamens lesing her og... Endret 6. desember 2009 av [email protected] Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Sjekk øra mine! Det var god pølse. Takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 You are welcum! Going... Going... Going... GONE! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Jajaja, vi har sett øra dine alle sammen. Ro ned. dumt jeg måtte sensurere noe så fint, men. =( Endret 6. desember 2009 av Penis Trygve Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jajaja, vi har sett øra dine alle sammen. Ro ned.dumt jeg måtte sensurere noe så fint, men. =( Som du ikke har publisert dine ører X antall tusen ganger? Ikke kast stein i glasshus her du Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Da har det jo stort sett vært i relevante tråder. At de syntes sånn ellers kan jeg ikke noe for. (eller, jo. egentlig. =D ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Tsk tsk. Jeg er glad i kroppen min og velger å vise den. Og det bildet ditt er ikke særlig "recent", er det nå vel? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Da har det jo stort sett vært i relevante tråder. At de syntes sånn ellers kan jeg ikke noe for.(eller, jo. egentlig. =D ) Høhø, relativt recent bilde, med Penis Trygve og meg. Og en tunge gjennom et øre =D Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hva studerer du, Julie? Mediekunnskap Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Julie, du burde komme nordover igjen, uavhengig av Marius Vi hadde det da så koselig da jeg var på besøk Mer recent pic: edit: Kan noen fortelle meg hvorfor jeg har en hårløs stripe midt i ansiktet? Greit nok, ingen fare for å få monobryn, men napper heller det enn å aldri få soulpatch eller ordentlig bart -_- Endret 6. desember 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Mer recent pic:*bilde* edit: Kan noen fortelle meg hvorfor jeg har en hårløs stripe midt i ansiktet? Det er et tegn på at du ikke er ment å ha mye hår i ansiktet enda? Jeg holder forøvrig på å gro adventsbart. 8D Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Halp Datasmurf, jeg ligner jo ikke på meg selv på det bildet engang Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Singel, lady`s .. please. =) Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Tengte faktisk på å mekke bart til julaften siden jeg er i trondheim, men fikk klage av ei veninne at jeg fikk ikke noe fart med bart, så den forsvant. Endret 6. desember 2009 av [email protected] Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Trøytt + OnePiece + snus = WIN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå