Gå til innhold

The Recent Pic Post v2.0 (Ingen poster uten bilde) - LES REGLENE!


Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Overrasker meg faktisk ikke om en mod kommer og sletter posten din, Skogli, fordi det "er bare av en mobil". Jeg skulle vise Ram-brikka på mobilen, og forklarte tydelig at det var bilde av meg på mobilskjermen. Ikke lenge etter kom en admin og sletta posten min og sendte meg en pm.

 

 

hmm rambrikke på mobiler? wicked.. :p

6964786[/snapback]

 

Jepp! Utvida mobilminnet med 128MB. Problemet er at mobilen ikke har noe spor for SDRAM. :p

 

Det er bilde av meg på mobilskjermen, så det er ingen grunn til å slette posten. *minner "kresne" moderatorer på det*

 

 

6964829[/snapback]

 

 

Jeg vet ikke helt om du klarte å lese hva jeg skrev i 1. post?

Vi trenger ikke å se bilder av annet enn deg selv, slike poster som bilder av mobilen din, moren din, o.l, vil bli slettet uten varsel.

 

Jeg må bare spørre, men hva har du bilde av der? jo en mobil og en ram-brikke.. innleggget slettes for brudd.

 

 

 

 

 

Skal klippe meg snart.

Lenke til kommentar
Overrasker meg faktisk ikke om en mod kommer og sletter posten din, Skogli, fordi det "er bare av en mobil". Jeg skulle vise Ram-brikka på mobilen, og forklarte tydelig at det var bilde av meg på mobilskjermen. Ikke lenge etter kom en admin og sletta posten min og sendte meg en pm.

 

Skal klippe meg snart.

7406603[/snapback]

:ermm: Hvis en moderator kommer og sletter posten min skal han jaggu meg få en PM så hardt i postkassa at han merker det. ;)

 

Er ingen regelbrudd, siden det er meg som viser på skjermen...

Det nett det samme som om jeg hadde tatt et bilde og scannet det inn på dataen. Er ikke recent da.

 

(Mitt bilde var recent, siden bildet på mobilen ikke var tatt. ;) )

 

Får vel glede moderatorene da:

Lenke til kommentar
Overrasker meg faktisk ikke om en mod kommer og sletter posten din, Skogli, fordi det "er bare av en mobil". Jeg skulle vise Ram-brikka på mobilen, og forklarte tydelig at det var bilde av meg på mobilskjermen. Ikke lenge etter kom en admin og sletta posten min og sendte meg en pm.

 

Skal klippe meg snart.

7406603[/snapback]

:ermm: Hvis en moderator kommer og sletter posten min skal han jaggu meg få en PM så hardt i postkassa at han merker det. ;)

 

Er ingen regelbrudd, siden det er meg som viser på skjermen...

Det nett det samme som om jeg hadde tatt et bilde og scannet det inn på dataen. Er ikke recent da.

 

(Mitt bilde var recent, siden bildet på mobilen ikke var tatt. ;) )

 

Får vel glede moderatorene da:

7409363[/snapback]

Sier ikke at det skjer. Sier bare at det kan skje og jeg ikke blir overrasker over det.

 

 

 

Men jeg stikker opp og ser en film.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...