bortevekk Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Meg og en kompis på avsluttningsfeste for revyen. Har faktisk t-skjorta på rette veien der! Greide å ælge på meg sjøl, men fikk ikke tatt bilde av seansen, slik AnAnAs gjorde Endret 1. desember 2006 av Hanne:) Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Skål dansken. Bare at det mangler øl i denne 7403450[/snapback] Hva er det du drikker øl av egentlig, et askebeger? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Tok et bilde med webcamen gjennom mobilens kamera. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Overrasker meg faktisk ikke om en mod kommer og sletter posten din, Skogli, fordi det "er bare av en mobil". Jeg skulle vise Ram-brikka på mobilen, og forklarte tydelig at det var bilde av meg på mobilskjermen. Ikke lenge etter kom en admin og sletta posten min og sendte meg en pm. hmm rambrikke på mobiler? wicked.. 6964786[/snapback] Jepp! Utvida mobilminnet med 128MB. Problemet er at mobilen ikke har noe spor for SDRAM. Det er bilde av meg på mobilskjermen, så det er ingen grunn til å slette posten. *minner "kresne" moderatorer på det* 6964829[/snapback] Jeg vet ikke helt om du klarte å lese hva jeg skrev i 1. post? Vi trenger ikke å se bilder av annet enn deg selv, slike poster som bilder av mobilen din, moren din, o.l, vil bli slettet uten varsel. Jeg må bare spørre, men hva har du bilde av der? jo en mobil og en ram-brikke.. innleggget slettes for brudd. Skal klippe meg snart. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 da var det LKN hos paccie ... er da meg, danielsn og pac-man ... *LKN = Lokal Kaos Network* Lenke til kommentar
applemania Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Greide å ælge på meg sjøl, men fikk ikke tatt bilde av seansen, slik AnAnAs gjorde 7403727[/snapback] I dag skal jeg holde formen i hele natt Vel, nå hopper jeg i dusjen, er møkkete. Endret 2. desember 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Overrasker meg faktisk ikke om en mod kommer og sletter posten din, Skogli, fordi det "er bare av en mobil". Jeg skulle vise Ram-brikka på mobilen, og forklarte tydelig at det var bilde av meg på mobilskjermen. Ikke lenge etter kom en admin og sletta posten min og sendte meg en pm. Skal klippe meg snart. 7406603[/snapback] Hvis en moderator kommer og sletter posten min skal han jaggu meg få en PM så hardt i postkassa at han merker det. Er ingen regelbrudd, siden det er meg som viser på skjermen... Det nett det samme som om jeg hadde tatt et bilde og scannet det inn på dataen. Er ikke recent da. (Mitt bilde var recent, siden bildet på mobilen ikke var tatt. ) Får vel glede moderatorene da: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Kristin kjeder seg noe helt latterlig, å bruke lørdagskvelden til å lese makro er ikke akkurat kjempegøy.. Så derfor leker man med Photo Booth i stedet... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Julebord med gratis alkohol er skummelt. Dette er 2 sekunder før jeg og en kompis lekesloss i ca. 10 minutter. Aldri vært så dritas som jeg var der. Det ser nesten ut som jeg skal kysse fyren, men det er nok heller et forsøk på å snakke. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Overrasker meg faktisk ikke om en mod kommer og sletter posten din, Skogli, fordi det "er bare av en mobil". Jeg skulle vise Ram-brikka på mobilen, og forklarte tydelig at det var bilde av meg på mobilskjermen. Ikke lenge etter kom en admin og sletta posten min og sendte meg en pm. Skal klippe meg snart. 7406603[/snapback] Hvis en moderator kommer og sletter posten min skal han jaggu meg få en PM så hardt i postkassa at han merker det. Er ingen regelbrudd, siden det er meg som viser på skjermen... Det nett det samme som om jeg hadde tatt et bilde og scannet det inn på dataen. Er ikke recent da. (Mitt bilde var recent, siden bildet på mobilen ikke var tatt. ) Får vel glede moderatorene da: 7409363[/snapback] Sier ikke at det skjer. Sier bare at det kan skje og jeg ikke blir overrasker over det. Men jeg stikker opp og ser en film. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Morro i helga? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Fikset webkamraet mitt nå Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Snart jul? Ohoi ja. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Fikset webkamraet mitt nå 7410803[/snapback] Så det er derfor jeg så webcam-ikon ved msn-bildet ditt istad? Meg som kjører litt båt. Måtte bare skynde meg å ta bildet kl. 13:37. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 *Gjespe* Kanskje man skal se dagens siste episode av "House"... Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Første post i RPP Damn! Eg har liten tommel! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Uff jeg kjeder meg Endret 3. desember 2006 av Sirslask Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Morro i helga? 7410510[/snapback] Haha! Pent bilde! :!: Edit: Svarte! Måtte ta eit heilt nytt eit då, eg som er sjuk og greier! Endret 3. desember 2006 av Doughman Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Begynner å bli litt småtrøtt gitt. Edit: Bilder, Doughman. Endret 3. desember 2006 av DemonFudge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå