Atrivius Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Å så sinna! Jævla Mandag >< Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Jeg gir faen, jeg liker trynet mitt og den sære hårveksten som aldri blir lengre, det være seg om jeg barberer meg hyppig eller lar være å gjøre det på et halvt år. Hvor var du rundt kl halv 1 idag? Syntes jeg så deg i en bil på lindeberg. Ikke helt recent men, meg på ukm før sommeren. Endret 9. november 2009 av WheelMan Fjernet bilde i quote Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Lindeberg? Trosterud som er så mye bedre. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Føler det er lenge sia jeg har bidratt med noe. Bildet ble tatt rett etter jeg var ferdig med tattooen min. Meget pen tattoo! Gratulerer! Metallica \m/ Recent pic: Taco+Supermario bros. 3 on the NES = PHUN! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg gir faen, jeg liker trynet mitt og den sære hårveksten som aldri blir lengre, det være seg om jeg barberer meg hyppig eller lar være å gjøre det på et halvt år. Hvor var du rundt kl halv 1 idag? Syntes jeg så deg i en bil på lindeberg. Ikke helt recent men, meg på ukm før sommeren. Jeg har aldri vært på Lindeberg og så vidt meg bekjent har jeg ingen grunn til å dra dit heller Meg på festival, prøvde å plante et tre Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Thanksgiving hjemme! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Oo lenge siden jeg har vært i RPP Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Rekruttfyll, Blåmerket er etter AG3 kolben.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Most epic, Jonas! Also, gief! Men siden det er veldig lite recent, får jeg legge til et ekstra da Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Briller på snei, her er altså jeg. GR! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Heeer var det mye snadder altzå. Endret 16. november 2009 av Lemon Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Sier du! Du er über-snadder Kan ikke si det samme om meg Ubarbert og trett. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hahaha, jo takk. Jeg må innrømme at jeg er bittelitt misunnelig på TMNT-drakten din. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hadde Turtles drakt før jeg også! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg hadde aldri drakt, jeg. MEN, jeg hadde masse Turtles-våpen. Iallefall frem til jeg slo i stykker postkassestativet til babolaget. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Om du kan fortelle meg hvorfor det står en sykkel bak meg(i stua) på dette bildet, plox do tell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå