Datasmurf Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg ignorer det meste kunnskap om kirker og katedraler og slikt. Jeg har bilder hvor jeg står utenfor dem eller oppe i spir, men interesserer meg ikke mye for de sånn ellers. Her observert på Snoop Dogg-konsert med Sinnerboy til venstre Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg ignorer det meste kunnskap om kirker og katedraler og slikt. interressen for slikt er gjerne noe som kommer med alderen. jeg på Oppdal. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Misforstå meg rett, det er ikke det at jeg ikke er interessert, jeg er ofte den som argumenterer mest når vi er på andre steder og spørsmålet er sightseeing eller shopping, jeg liker å se bygninger, strøk og slikt og bare vandre rundt, men kirker og katedraler er mer noe å se på og ta bilder av enn å vandre inn i. Skjønt, det kommer igjen an på hvem som er gravlagt der. Var inne i en katedral eller noe i Praha hvor kongefamilien gjennom mange generasjoner lå begravd i katakombene under, og det var absolutt interessant, men ta f.eks. Nidarosdomen, den har jeg sett så mange ganger nå og sett munken som går igjen i alle fall to ganger, at det er ikke like interessant. Og Notre Dame var greit nok det også. Samt noen andre kirker jeg har vært inne i. Går jeg inn i kirker riktignok, er det hovedsaklig for å kjøle meg ned en varm dag. Meg og Sinnerboy et eller annet sted på øya Tromsø ligger på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Skjegg begone! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hm. Meg på kafè eller noe sånt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Det til venstre er ifjor, det til høyre er i år! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Presenterer min nye sveis! Munkesveis med pannelugg! 1 Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Klippa i dag, av mamma. Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Wowo. Etter mange nok Wowo(drinken) blir man sånn og går følgelig over til øl. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 eller alternativt slik som dette. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Fant ikke noe meg-spise-softis-bilde Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Presenterer min nye sveis! Munkesveis med pannelugg! Skyt meg om jeg tar feil, men om du kjenner ei jente fra Sokndal som heter Maren og ei som heter Sine? Meg o Lise Myhre(Nemi) Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Meg i et eller annet tårn i Praha. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Enda mer recent. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Psilo er søt. Endret 13. september 2009 av Nymph Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Nymph er søt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå