Gå til innhold

The Recent Pic Post v2.0 (Ingen poster uten bilde) - LES REGLENE!


Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har slettet et bilde som strider med reglene for tråden.

 

Innlegg som ikke har bilde i seg eller som strider med reglene for tråden skal rapporteres med p_report.gif og kan slettes eller endres uten varsel av moderatorer. Moderatorer er ikke forpliktet til å legge ved bilde om moderatoren er i "moderatorærend".

 

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan eventuelt kommenteres på "Personlig Melding"..

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

 

PYYYYYP.

Jeg trenger seriøst admin-rettigheter på denne pc'en her

*rope på Pac-Man*

*host*

Alle bilder skal være av deg, og dette skal fremgå veldig tydelig av bildet.
*host*

post-57741-1251056667_thumb.png

Skal vi begynne å leke paragraf-rytter? Ok, jeg kan leke den leken jeg:

Nytt bilde hver gang, altså vi trenger ikke å se samme bildet flere ganger fordi du vil ha en tråd å skravle i, dette kan vi gjøre i Sosialt

Så da blir det vel litt feil med bilder som dette min gode mann som jeg har sett minst en 5-6 ganger i denne tråden her der du sitter på jernbanestasjonen:

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=14220418

 

5690_156162120960_684430960_3730306_3875261_n.jpg

Lenke til kommentar
Skal vi begynne å leke paragraf-rytter? Ok, jeg kan leke den leken jeg:
Nytt bilde hver gang, altså vi trenger ikke å se samme bildet flere ganger fordi du vil ha en tråd å skravle i, dette kan vi gjøre i Sosialt

Så da blir det vel litt feil med bilder som dette min gode mann som jeg har sett minst en 5-6 ganger i denne tråden her der du sitter på jernbanestasjonen:

 

Pow!

 

5491_245554500353_899805353_8212094_7003712_n.jpg

Lenke til kommentar
Så da blir det vel litt feil med bilder som dette min gode mann som jeg har sett minst en 5-6 ganger i denne tråden her der du sitter på jernbanestasjonen:

Not rly, jeg hverken er eller har vært moderator, mao har jeg ingen grunn til å skulle sette et godt eksempel for noen. Det er heller ikke noe jeg har planer om å begynne med. Vi som brukere kan sammenlignes på noen måte.

 

post-57741-1251060229_thumb.jpg

 

Suck it!

Lenke til kommentar
Så da blir det vel litt feil med bilder som dette min gode mann som jeg har sett minst en 5-6 ganger i denne tråden her der du sitter på jernbanestasjonen:

Not rly, jeg hverken er eller har vært moderator, mao har jeg ingen grunn til å skulle sette et godt eksempel for noen. Det er heller ikke noe jeg har planer om å begynne med. Vi som brukere kan sammenlignes på noen måte.

Suck it!

Suck it? Nei takk.

Så...fordi jeg har vært moderator så skal jeg nå som bruker stå fram som et godt eksempel? Hvorfor tror du jeg trakk meg som moderator egentlig? Jeg vil være like bad-ass som deg søten, jeg trodde du skjønte det :(

5690_155691055960_684430960_3722085_6853427_n.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...