toth Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Festivalliv tar på. Festivalbilder er alltid vakkert. Ja, jeg har en løspupp i munnen. Og t-skjorta mi sier FFF. Endret 18. august 2009 av toth Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Flogging Molly Endret 18. august 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Meg på bussen på vei hjem fra Tensing seminar i Ulsteinvik for litt siden Endret 18. august 2009 av WheelMan stort bilde -> spoiler Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Festival ja. Good times,Frydenlunds fatøl . Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Trist at sommeren er over. men nå kommer min yndlingsdel av året... høsten =D Bilde er fra Hove i år. Endret 18. august 2009 av Flabba Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 I en av Prahas mange bakgater. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Endret 23. august 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Burger Queen! Jeg jobber i natt. . . Kanskje vi sees Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) jeg har slettet et bilde som strider med reglene for tråden. Innlegg som ikke har bilde i seg eller som strider med reglene for tråden skal rapporteres med og kan slettes eller endres uten varsel av moderatorer. Moderatorer er ikke forpliktet til å legge ved bilde om moderatoren er i "moderatorærend". dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan eventuelt kommenteres på "Personlig Melding".. Endret 23. august 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 PYYYYYP. Jeg trenger seriøst admin-rettigheter på denne pc'en her *rope på Pac-Man* Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 PYYYYYP.Jeg trenger seriøst admin-rettigheter på denne pc'en her *rope på Pac-Man* *host* Alle bilder skal være av deg, og dette skal fremgå veldig tydelig av bildet.*host* Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg i Stavern tidligere i sommer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 PYYYYYP.Jeg trenger seriøst admin-rettigheter på denne pc'en her *rope på Pac-Man* *host* Alle bilder skal være av deg, og dette skal fremgå veldig tydelig av bildet.*host* Skal vi begynne å leke paragraf-rytter? Ok, jeg kan leke den leken jeg: Nytt bilde hver gang, altså vi trenger ikke å se samme bildet flere ganger fordi du vil ha en tråd å skravle i, dette kan vi gjøre i Sosialt Så da blir det vel litt feil med bilder som dette min gode mann som jeg har sett minst en 5-6 ganger i denne tråden her der du sitter på jernbanestasjonen: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=14220418 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Skal vi begynne å leke paragraf-rytter? Ok, jeg kan leke den leken jeg:Nytt bilde hver gang, altså vi trenger ikke å se samme bildet flere ganger fordi du vil ha en tråd å skravle i, dette kan vi gjøre i Sosialt Så da blir det vel litt feil med bilder som dette min gode mann som jeg har sett minst en 5-6 ganger i denne tråden her der du sitter på jernbanestasjonen: Pow! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Så da blir det vel litt feil med bilder som dette min gode mann som jeg har sett minst en 5-6 ganger i denne tråden her der du sitter på jernbanestasjonen: Not rly, jeg hverken er eller har vært moderator, mao har jeg ingen grunn til å skulle sette et godt eksempel for noen. Det er heller ikke noe jeg har planer om å begynne med. Vi som brukere kan sammenlignes på noen måte. Suck it! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Så da blir det vel litt feil med bilder som dette min gode mann som jeg har sett minst en 5-6 ganger i denne tråden her der du sitter på jernbanestasjonen: Not rly, jeg hverken er eller har vært moderator, mao har jeg ingen grunn til å skulle sette et godt eksempel for noen. Det er heller ikke noe jeg har planer om å begynne med. Vi som brukere kan sammenlignes på noen måte. Suck it! Suck it? Nei takk.Så...fordi jeg har vært moderator så skal jeg nå som bruker stå fram som et godt eksempel? Hvorfor tror du jeg trakk meg som moderator egentlig? Jeg vil være like bad-ass som deg søten, jeg trodde du skjønte det Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg vil være like bad-ass som deg søten, jeg trodde du skjønte det Det har jeg ingen problemer med å forstå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå