Skjelvgråt Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Kjeder meg i disse nattetimer;P Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg har hatt. Men ikke nå lenger da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Du hadde hatt, med andre ord? Jeg hadde ikke skjegg før. Lol. Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Nå skjønner jeg IKKE hva du mener, toth. Sett bort fra personer under 13, tror jeg aldri jeg har sett noen så innocent-looking, så er en safe bet Related to above: Jeg hadde ikke ansikt før Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Sleik er den enkleste (og sikkert den ekleste) frisyren i verden ^^ Men jeg vil ha ordentlig sleik da, og ikke sånn åleglatt faen : < Må vel få mer hår, og mer volum før det skjer. Men jeg har da en boks med pomade og en med brylcreem, så burde funke ^^ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jøss, ikke noe pistrete kinnskjegg? Nice Oooooog, fjortisposebildevinkel fra meg: Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Halla folkens! Fått fjerna litt hår ^^ Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Damn, det ligna ikke på deg, Jonas! :O Du må spare til mer bart/skjegg, det så awesome ut! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Party-shorts! Haha, smud shorts! Oooooog, fjortisposebildevinkel fra meg Wow, hvem er du og hva har du gjort med mr. Oljepumper? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jonas, nei, jeg har barbert meg. Må være klar for fresh meat vet du. Fadderuka starter i morra, så da blir det fyll fyll fyll med førsteklassingene Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Party-shorts! Veldig fin. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Nå er det virkelig lenge siden jeg har postet her, så vær så god. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Sett bort fra personer under 13, tror jeg aldri jeg har sett noen så innocent-looking, så er en safe bet Takk, tror jeg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Satan ta Torp. De burde virkelig ha et bedre utvalg snus. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Du så skikkelig skuffet og litt sint ut på det bildet Nyhus Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Du så skikkelig skuffet og litt sint ut på det bildet Nyhus Uttrykket har nok mest med at mor mi tok tre bilder etter hverandre hvor sistnevnte(det jeg postet) var eneste uten heftig blits. Typisk feriebilde hos familien Nyhus. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Av og til er du bare så ekstremt sjarmerende, Eivind. ...akkurat som meg klokka ti om morran. Festivalliv tar på. Endret 17. august 2009 av Lemon Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Av og til er du bare så ekstremt sjarmerende, Eivind. Av og til? Hva snakker du om? Jeg er så sjarmerende at jeg sjarmerer meg selv ...akkurat som meg klokka ti om morran. Festivalliv tar på. Nice. Jeg vil også sovne med pils i handa. Da er hele "våkne tørst midt på natta"-problemet løst. Og her ladies and gentlemen har vi grunnen hvorfor jeg aldri noen gang kan barbere skjegget: *drumroll* Skjegg ftw! (Ja, jeg kjeder meg ufattelig mye atm) Endret 17. august 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå