Demonfudge Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Håjadda. God sommer. Edit: Et litt merkelig smil på meg der ser jeg. Endret 1. juli 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Tina, er du ikke i Trondhjem? Det er da pissvarmt på Orkanger, kan ikke se for meg at det skulle være noe særlig kaldere 4-5 mil nordøst *trives ikke så godt i varmen* Lenke til kommentar
Totinona Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Tina, er du ikke i Trondhjem? Det er da pissvarmt på Orkanger, kan ikke se for meg at det skulle være noe særlig kaldere 4-5 mil nordøst Joda, joda. Varmt her også, men ventet på litt mer varme i morges. :!: Varme er fint~ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Aha I see ... Du bør prøve Steinkjer, der hadde vi det pissvarmt døgnet rundt i helga :| Glad jeg er tilbake på Orkanger som har kjølige aftener etter midnatt ^^ Da kan jeg sitte inne og se Twin Peaks med god samvittighet om nettene Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Heya, IDC what u think about my image (Fucking secret hidden full quality image where you can spy on my comp an laugh at me because I don't care what you say about my music taste and such.) Endret 3. juli 2009 av Newt32 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Så på noen bilder fra et par år siden, satan så stor forskjellen er "o ... o" Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Nutella party i teltet på Hove! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) God helg! I morgen satser jeg på fint vær. Da skal jeg bade, og kanskje drikke meg full * Endret 24. april 2010 av Turtlis Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Fint vær her i Stavanger ja. Varmt også ... Ville bade i kveld, men dro på byen med pappa i stedet. Klager ikke, spesielt ikke når han spanderer ^^ Lenke til kommentar
JFM Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 JFM goes fjortis. Er dette et bilde jeg kan publisere for vennene mine på facebook, nettby osv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Fint vær her i Stavanger ja. Varmt også ... Ville bade i kveld, men dro på byen med pappa i stedet. Klager ikke, spesielt ikke når han spanderer ^^ Du skulle hatt bilde av dere to sammen! Eller i det minste et med deg på byen. Hove. Jeg hadde litt å bære. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 I know, men tenkte ikke på å dra frem med mobilen og ta bilde der og da. Får ta det igjen i kveld eller noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Posering i en slags frynsete topp som søster hadde kjøpt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Meg i aksjon for "Norge" når jeg var i Tyskland! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå