SnowDOG_ Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Slå knockout på nissene her inne. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Slå knockout på nissene her inne. 6980744[/snapback] Bring it on, bitch. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Det er digg å sove på toget. Lenke til kommentar
April Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hei hei, mitt første bilde Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Et snasent festbilde av meg . Jeg ser visst litt slesk ut Endret 1. oktober 2006 av kakk Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Siste varsel, ser jeg et gammelt bilde igjen i denne tråden så er det game over for tråden.. Så post nye fotos, ladies and gents... Bildefritatt innlegg. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Normalt sett så pleier jeg å ha relativt langt hår ,men siden jeg skal til meget varme strøk så fikk jeg et innfall om at jeg skulle skinne meg. Om det er så lurt? Tja.. men dit jeg skal være de 3neste mnd så er det ingen jenter og imponere og da er det bare å komme seg til frisøren om 3mnd så er alt det samme igjen.. Passer jeg med eller uten hår? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) April + WoW = I Like it Endret 1. oktober 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Now lay me down to sleep Pray the lord my soul to keep If I die before I wake Pray the lord my soul to take Hush little baby, don't say a word And never mind that noise you heard It's just the beast under your bed, In your closet, in your head Genial sang. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Nytt webcam igjen da. Skal visstnok være 5 megapixel på stillbilder, men veit ikke helt jeg. Prøvde ut litt da. Køddebilde: Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Bra webcamera det der, har du litt mindre oppløsning på det bilde blir det kjempe bra. Her er foresten den nye tommelringen jeg kjøpte i dag, litt uklar, men men: Lenke til kommentar
April Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hiv og hoi Og takk BanAnus Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Meg og kjedet mitt jeg fikk laget av en guldsmed Står en liten bit av Alphaville-forever young på det. Gliste litt for dumt på det ene *i mine poster* Endret 2. oktober 2006 av Dr3as Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Noen som kan forklare meg hva denne rare lys-tingen som driver å flyger rundt på rommet mitt er? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Har du ikke sett ondenes makt Newt ? Noen som gidder å bli meg med på byen i helga ? Trondheim that is. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Har du ikke sett ondenes makt Newt ? Jo, nesten så jeg svimte av her. Den svevde inn på rommet mitt og svevde rundt er, den flytter litt på seg, så stopper den. Og sånn driver den på, nå er den ikke her lenger. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Noen som kan forklare meg hva denne rare lys-tingen som driver å flyger rundt på rommet mitt er? 6984765[/snapback] Omg ... it's the movie prime lensflare okilol? SchopOoOkeh! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Omg ... it's the movie prime lensflare okilol? SchopOoOkeh! http://www.whinerz.com/bilder/diverse/foru...eprime_lens.jpg Så må du komme å ødelegge, tenk på alle som ikke vet hva Photoshop er da Lenke til kommentar
April Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Syntest bare det er noen pene lys ting jeg ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå