lceman™ Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Får denne sveisen meg til å se ut som ei rimelig stygg jente, eller er det bare meg? Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Får denne sveisen meg til å se ut som ei rimelig stygg jente, eller er det bare meg? 7319516[/snapback] ja, faktisk Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Meg i natten: Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg savner SO.. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Dette bildet ble tatt på en fest for en snau uke siden. Tror jeg nettopp hadde blitt servert vodka eller noe lignende... Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Rome du er knall søt du Bilde tatt for 2 min siden. Ser jeg forvirra ut? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Første bilde viser meg i Normal tilstand, det andre viser meg nå. Jeg våknet nå nettopp. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 trøtt og skal snart til sengs, etter og ha testet mitt uber digge headsett + litt playboy look Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ser man det, sovner av fra jobb for første gang i min karriere. "You take the breath right out of me, you left a hole where my heart should be. You got to fight just to make it through, cause I will be the death of you" Nynne på Breaking Benjamin! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hvordan har dere det? Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Når åpner SO6 ? Savner SO Sliten & lei seg :/ Lenke til kommentar
kimman Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Håper den aldri åpner!! Lenke til kommentar
slash Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Denne tråden er full av internet disease!! Skal en først ta bilde av seg selv så må en gjøre det på en sånn måte at det ikke gir rom for skuffelser.. Full blitz, ubarbert, fett hår, røde øyer og uten bukser. Også kjent som "freelancer-looken". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Internet disease var lærerikt Benytter meg av en del av de triksene jeg lærte der (uskarpt, mørkt, ikke vise nedenfor halsen etc) for å skjule alle mine mindre flatterende kvaliteter... Og ja, jeg er egentlig både stygg, feit og kvisete i virkeligheten, men hvem bryr seg så lenge man har blurrefunksjon på webcam? Lenke til kommentar
slash Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Internet disease var lærerikt Benytter meg av en del av de triksene jeg lærte der (uskarpt, mørkt, ikke vise nedenfor halsen etc) for å skjule alle mine mindre flatterende kvaliteter... Og ja, jeg er egentlig både stygg, feit og kvisete i virkeligheten, men hvem bryr seg så lenge man har blurrefunksjon på webcam? 7336877[/snapback] Ser man det ja, det funka jo nesten sånn halvvegs òg!! Det viser bare hvor på vakt en må være ovenfor denne snikende faren! FFS, det funker jo tilogmed på MEG! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Sånn ser Ida ut mens hun står og venter på at Maiden ska entre scenen (: Ida savner fortsatt SO Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) hahaha internet disease!! Det er noe av det kuleste jeg har lest hele denne uka, takk for at du lærte meg noe nytt!! Say Yarrr! To Pirate Me! Endret 23. november 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hoy! På tide å poste nytt bilde da Glenn i mafiamercsa si på vei til jobb.. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Ingen som svarte på spørsmålet mitt? Jævla svin... Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Ingen som svarte på spørsmålet mitt? Jævla svin... 7343731[/snapback] Jeg svarte deg Men jeg teller ikke? ..Er fortsatt sliten og lei meg = ikke helt bra ..Mongo bilde: Endret 23. november 2006 av Pjuus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå