Frohman Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Ikke egentlig.. er av og til i Bergen http://img296.imageshack.us/img296/8681/dsc02061tx1.jpg Hm... Blindspor. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg er i Bergen av og til ^^ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Dere, altså. ^^ Lenke til kommentar
Simminator Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 let the kids have some fun hehe Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Frohman jeg fant SunnivaKL først!! Pass deg ellers så henter jeg motorsaga Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Well, jeg kan... Uhm... Steke dere begge. (Første post i RPP ) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Frohman jeg fant SunnivaKL først!! Pass deg ellers så henter jeg motorsaga Ja, men det betyr ikke at du eier meg. Gjør det vel? *sjarmere* Endret 8. desember 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 en post uten bilde er slettet. I haz deletebutton Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 I haz deletebutton *kaste snøball på* Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Å? Det forklarer det jo sikkert, men hvordan fant du ut det? Har du samme evnene som den lille jenta i Heroes, som kan finne folk bare ved å tenke på dem? Ja, stemmer nok det Eller så kan hun ha postet hvor hun bor hen i en annen tråd.. Good ol' times :') Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 *bilde*Tonje og meg Ooh, jailbait ;D Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Hææ? Sorry, jeg snakker ikke dataspråk, så kan dere vær så snill å snakke vanlig til meg? Dette er og en stund siden, men synes det er så fint Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 "Hmm, det var da snodig " Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Hææ?Sorry, jeg snakker ikke dataspråk, så kan dere vær så snill å snakke vanlig til meg? http://img360.imageshack.us/img360/614/ego...anstrandaw4.png jail·bait (jāl′bāt′)noun Slang a young woman, considered a potential sexual partner, who has not reached the age of consent Det vil si at det kan være straffbart å pule deg. Men slapp av, han kommer nok fortsatt til å runke til bilder av deg. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Haha, stakker jente Men var fint bilde Sunniva Btw, jeg ser litt kraftigere ut på bildet enn det jeg egentlig er Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Ja, stakkar meg Takk, forresten;) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Say whaaaaaaat.......? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Fært så mye smårips det har kommet i det siste da. Diskusjon.no is happy Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Var den hintet piiittelitt på meg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Var vel mer rettet på folk her generelt. Mye logring for babes men slik har det da alltid vært. Er vel nesten et krav at kvinnfolk skal få oppmerksomhet her Da syns jeg disse her er mer sjarmerende strengt tatt: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå