Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Jessda.. Man ser ikke håret mitt her, men har lenger hår enn deg Milanjo No pic no proof. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Kjedet meg. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 http://img168.imageshack.us/img168/8048/dsc00771ee5.jpg Tonje og meg ASL. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Hissi Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Gitarspilling på høyt plan. Hmm, jeg kan sverge på jeg har sett deg før, SunnivaKL, så jeg er med Frohman på den ASL-en. Men S-en i "ASL" er det vel ingen tvil om i dette tilfellet. Med mindre... hmm. Intriguing. EDIT: På tide med en klipp og. Endret 8. desember 2008 av Flaringo Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Men S-en i "ASL" er det vel ingen tvil om i dette tilfellet. Med mindre... hmm. Intriguing. Everybody loves a trap. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Hmm, jeg kan sverge på jeg har sett deg før, SunnivaKL, så jeg er med Frohman på den ASL-en. Men S-en i "ASL" er det vel ingen tvil om i dette tilfellet. Med mindre... hmm. Intriguing. Kanskje fordi dere bor på samme øy? Btw, smågammelt bilde av meg og random katt.. (som snudde seg vekk -,-) Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 http://img168.imageshack.us/img168/8048/dsc00771ee5.jpg Tonje og meg ASL. Asl? Hva mener du med det? Hvor jeg bor og sånn? Hmm, jeg kan sverge på jeg har sett deg før, SunnivaKL, så jeg er med Frohman på den ASL-en. Men S-en i "ASL" er det vel ingen tvil om i dette tilfellet. Med mindre... hmm. Intriguing. Åå? Jeg har ikke sett deg før Meg i Bulgaria (hun som tok bilde sa noe morsomt, derfor det rare uttrykket) Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Woho, fucked up.... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Everybody loves a trap. Oh yeah. Kanskje fordi dere bor på samme øy? Å? Det forklarer det jo sikkert, men hvordan fant du ut det? Har du samme evnene som den lille jenta i Heroes, som kan finne folk bare ved å tenke på dem? Asl? Hva mener du med det? Hvor jeg bor og sånn? Hmm, jeg kan sverge på jeg har sett deg før, SunnivaKL, så jeg er med Frohman på den ASL-en. Men S-en i "ASL" er det vel ingen tvil om i dette tilfellet. Med mindre... hmm. Intriguing. Åå? Jeg har ikke sett deg før ASL = Age/Sex/Location --- (Jævlig mye sitering) Flere idiotuttrykk! Nå uten gitarspilling! Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) ASL = Age/Sex/Location--- (Jævlig mye sitering) Flere idiotuttrykk! Nå uten gitarspilling! Det står på profilen din hvor du bor ;p Men hva skole går du på? Jeg er 15, jente, og bor på Stord : ) Gamlehesten min:D Lenge siden dette bildet ble tatt, sikkert 1 år eller noe Endret 9. desember 2008 av b-real Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Det står på profilen din hvor du bor ;pMen hva skole går du på? Jeg er 15, jente, og bor på Stord : ) http://img389.imageshack.us/img389/388/s5031422jx5.jpg Gamlehesten min:D Lenge siden dette bildet ble tatt, sikkert 1 år eller noe Er du ofte utenbys? Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Det står på profilen din hvor du bor ;pMen hva skole går du på? Jeg er 15, jente, og bor på Stord : ) http://img389.imageshack.us/img389/388/s5031422jx5.jpg Gamlehesten min:D Lenge siden dette bildet ble tatt, sikkert 1 år eller noe Er du ofte utenbys? Ikke egentlig.. er av og til i Bergen Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Er det en liten flirt her da? Endret 8. desember 2008 av -B. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 I HAZ SWORD! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 All hail teh Pac-Man! (Bedre bildekvalitet for en gangs skyld.. ) Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Who can haz the longest graphics card? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Det står på profilen din hvor du bor ;pMen hva skole går du på? Jeg er 15, jente, og bor på Stord : ) Jo, men det står ikke hvor du bor, så jeg lurte på hvordan Kong_Kake fant det ut. Eller kanskje jeg bare har oversett noe. Jeg går første året på studiespesialisering. -- Jeg vil kjøpe sverdet ditt, Programvare! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå