Kuroi-Neko Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Er kjempe godt, men tar altfor lang tid å lage, innen den tid har jeg allerede funnet meg noe annet å knaske på i kjøleskapet også er jeg ikke sulten lenger. Fløyelsgrøt er favoritten^-^ Enkal å lage og smaker nam nam nam. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Jeg fikk risengrynsgrøt på skolen i dag^-^Sååå glad ble jeg: Hvor er den andre armen din? O.o Rømmegrøt er den beste grøten, btw. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 HAHA^-^ Armen min bare forsvant. Bak den "feite" kroppen min. LOL^-^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Ha ha, basskukk, jeg tenkte det samme Åh, jeg begynner å gå tom for kjolebilder, må få flere til å laste opp bildene de tok av meg Evt. flere til å tagge meg så jeg finner de. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Endret 24. november 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Metal-slask! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Nei, jeg har ikke piercinger i leppa. Jeg hadde. Endret 5. november 2008 av Lillium Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Jula i fjor. Pakker opp pakken til Diesel.. tørrfisk.. Dårlig hund du har da. Mye morsommere når de pakker opp selv Crappy bilde, men fet tur til NL og Rotterdam. Meg til høyre. Endret 5. november 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 hmm har ikke sett den tråden her før jeg^^ Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Jeg kjeder meg. Tidelig ftw! -_- (på skolen btw) Hvordan får jeg filen til å vises? -_- Pwnage.tiff Endret 5. november 2008 av tmolberg Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Fylla, ja med smink på meg. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Deler vi samme smak for fe'er Fredrik? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Endret 24. november 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Deler vi samme smak for fe'er Fredrik? Som er? ^^ Tenker du på mitt fantastiske humør? For jeg er ikke sur, jeg er bare... full. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Han pakket den så klart ut selv Jeg bare tok den ut av plastikken, slik at han ikke spiste opp alt på en gang. Kom kanskje ikke som et sjokk at denne pakken var mest poppis av alle.. Så den ble lagt i et skap fram til pakkeåpningen. Haha. Den gamle hunden vår begynte å angripe andre pakker og den, i håp om at det skulle være noe i de og :!: Meg som er drita i NL Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Hehe, kanskje litt utydlig Ho du klemmer på det forrige bildet ser ut til å være kledd ut som ei fe, med kronen og greier. Og det bildet postet du berre 4 minutter etter eg postet eit klemme-fe-bilde. Halloween-party. Salamikos. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Sov visst med det ene øye på halv åtte i natt.. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Mammas lille gutt. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 *trøtt* Burde gjøre fysikk, men orker jeg? NEI. Får jeg lov til å si at du ligner sinnsykt mye på McLovin (Foggle) fra Superbad? ? Jeg er gutten stygg på håret. kl var 11 på morran og jeg hadde ikke dusja enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå