Mikkel™ Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Ikke jeg heller Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Meg i april! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Meg for no'n dager siden ... Zaroos, du ligner sånn på to jenter jeg liker Du er en blanding av de to Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Jeg digger hundene til Juliess!! Særlig valpen Ønsketenkning; Jeg går bare tur med dem da.. hallo Låner liksom Edit: hehehe Endret 28. september 2008 av Lise04 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Du er ikke alene om å være pro i paint. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Jasså, er de (nesten) like fine som meg? Det nekter jeg å tro. Haha, jævli bra paintbilder. Ikke bare jeg som er genial på det ser jeg. Endret 28. september 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Ja, men bare nesten Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Haha Lise, det ser ut som de har stetoskop i ørene :!: Du må bare komme og gå tur Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Julie, jeg vil også gå tur, vel, hilse på Siri i alle fall ^^ Har jo hilst på Mona alt, litt stor og skremmende sånn der og da, men det gikk seg da til (og nei, jeg poster ikke samme bilde, jeg har bare flere som ligner, photoshoot er flotte greier for denne tråden) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Datasmurf er desperat som alltid ser jeg. God med en konstant her i verden som aldri vil endre seg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Desp? Hva er det du preiker om, Eivind? Jeg er da vel ikke desp? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 spammer ned tråden med enda et bilde fra ferien min. her er jeg utenfor det kongelige palass i Madrid. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 DataSjur: Veldig klar for oppmerksomhet fra det motsatt kjønn da? Ikke at det er no galt i det. =---D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Hei, jeg er "neåt" og søker trøst fordi jeg ikke klarer å lese simple tegn og blir sittende å prøve meg på ei dame med type i 8-9 timer. Jeg er treg Ooh, woohoo! 500 posts i denne tråden ^^ Jeg er kongen av RPP2 ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Kongen av RPP" er ikke den det er mest av. Men den som er best. Og alle veit jo at det er meg! Hva synes folket om ansiktshåret? Skal det få bli? Aldri før latt det gro så lenge. Skulle sett hvordan det var før jeg tok det på sidene, men tok ikke bilde før det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 (endret) ^^Hawt Lars! Ser retarded ut men det får bare være. I can has bart too! Endret 23. januar 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Tyst på deg Lars, du er kongen av DNFK Ikke treng deg inn på mine jaktmarker, du har ikke nok poster her til å kalle deg best Og jeg er heller ikke den som først begynte å kalle meg kongen her inne, det var det andre brukere som gjorde før jeg hadde den første uka med avhold fra rpp fordi folk (sikkert LarsP, Stefan og co) mente jeg spamma så jeg sa jeg sku holde meg unna ei uke og da begynte folk å kalle meg kongen. Gudene vet hvorfor Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Hva synes folket om ansiktshåret? Skal det få bli? Aldri før latt det gro så lenge. Skulle sett hvordan det var før jeg tok det på sidene, men tok ikke bilde før det.Vil heller se sideskjegget og dropp barten. *kremt* Sier mannen som sitter her selv med bart og ikke har orket å barbere seg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Alt annet ansiktshår enn tredagersskjegg er usexy. Så det så. Meg i juni. Endret 29. september 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå