cyclo Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Et innlegg uten bilde har blitt fjernet. Fint om alle leser reglene i førsteposten før man poster i tråden. (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Jeg utenfor Sagrada Familia i Barcelona Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Jeg utenfor Sagrada Familia i Barcelona Now that looks like fun. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 (endret) jups. gøy på ferie. ikke så gøy å dra fra 35 grader og skyfri himmel til cirka 10 grader og høst. planlegger de neste to feriene jeg skal ha i Iberia. gleder meg allerede. jeg i Park Güel i Barcelona. Endret 27. september 2008 av ilpostino Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 jups. gøy på ferie. ikke så gøy å dra fra 35 grader og skyfri himmel til cirka 10 grader og høst. planlegger de neste to feriene jeg skal ha i Iberia. gleder meg allerede. jeg i Park Güel i Barcelona. Ja det tror jeg så gjerne. Syns ikke høsten er så fryktelig ille, syns den er ganske fin egentlig, bedre en våren faktisk..men men. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 1 stykk mishandla Kim + NoobMira Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Etter dagens photoshoot med en god vennine edit: Fikk beskjed at det ene får meg til å fremstå som rimelig selvgod og hoven Hun fikk lyst å slå til meg Endret 27. september 2008 av Christian86 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 1 stykk mishandla Kim + NoobMira Wicked tskjorte. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 1 stykk mishandla Kim + NoobMira hvor kjøpte du den? jeg i katedralen i Segovia (cirka en times busstur utenfor Madrid). Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 1 stykk mishandla Kim + NoobMira hvor kjøpte du den? jeg i katedralen i Segovia (cirka en times busstur utenfor Madrid). Du var vel innom La Sagrada når du først var i Barcelona? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 jeg er tøff Lenke til kommentar
Korka Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Korka sier hei Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Du var vel innom La Sagrada når du først var i Barcelona? jups. første dagen jeg var i Barcelona gikk jeg rundt i 10 timer for å få med meg serverdigheter. de neste 7 dagene reiste jeg cirka 170 mil for å få med meg andre byer og serverdigheter i Spania før jeg var tilbake i Barcelona. (meg på metroen etter å ha sjekket ut fra et vandrehjem jeg var mindre fornøyd med i Madrid). Endret 27. september 2008 av ilpostino Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Hva heter det bygget som den berømte arkitekten bygde? Det som nå vel er et kunstmuseum? Med alle bølgene og boblene og rare mønster. Meg til venstre på ekstremsportsleir med gamleklassen. Et lite alvorlig øyeblikk som ble foreviget. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Hva heter det bygget som den berømte arkitekten bygde? Det som nå vel er et kunstmuseum? Med alle bølgene og boblene og rare mønster. vet hvilkent du mener men husker ikke. han har preget ganske mange bygninger i Barcelona og han har en diiiiiger park (Park Güel) med hans bygninger og et museum med hans ting. Jeg på Plaça de Catalunya i Barcelona med ei jeg hang med de siste 4 dagene jeg var der. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Lizm, sword, lizm... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Mine superflinke hunder og meg selv Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Du sku hatt tunga på vift du óg Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Jeg matcher ikke :( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå