fbassbassbass Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Drama? Her på diskusjon.no? Pfff.. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Fra bandfotosessionting. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Kvifor slutta Flabba med forumet? Det er et stadie veldig mange i Off Topic går gjennom. Det er svært viktig å annonsere for alle at man trekker seg tilbake, for å se hvor mange som protesterer. Get used to it. ;p De kommer alltid tilbake. Endret 19. september 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Og annonserer man det i RPP, er man sikker på at alle veit at det er ei jente som stikker = enda mer oppmerksomhet \o/ Endret 19. september 2008 av basskuk Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Og annonserer man det i RPP, er man sikker på at alle veit at det er ei jente som stikker = enda mer oppmerksomhet \o/ Nooo shit. Ikke noe annet en litt oppmerksomhets-drama, that's all. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Kvifor slutta Flabba med forumet? Det er et stadie veldig mange i Off Topic går gjennom. Det er svært viktig å annonsere for alle at man trekker seg tilbake, for å se hvor mange som protesterer. Get used to it. ;p De kommer alltid tilbake. Siste innlegg, jeg har vel gjort det som kan gjøres på et forum. Diskutert bil som jeg er veldig glad i, musikk, og ellers ting som er så uvesentlige at det ikke er vits i å nevne de. Som f.eks sex. Spammet. Irritert. Fått en og annen til å fnise litt. Ha det fint dere! :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Åh, jeg blir så glad hver gang folk poster her ^^ Vet ikke hvorfor, men Kanskje fordi jeg på visse tidspunkt føler meg så ensom her at jeg spammer bilder av meg selv, til andres store irritasjon Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Kvifor slutta Flabba med forumet? coss diss pleis is full off seiten vårshippers. deris ivil ævryver. Endret 19. september 2008 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 coss diss pleis is full off seiten vårshippers. deris ivil ævryver. Såu trve! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Haha. Så det er på tide å vise fingeren, hva? Alright. Gammelt bilde, dog. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Min størst væra ? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Jeg har også en finger. Den er til og med litt skeiv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Joine inn med skeiv finger ... Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Morsomt på møte =P Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 På mandan da, men det går vel greit nok til å være "recent" Var på Gaustadtoppen. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Tihi, me has a wing. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Jeg må vel inn her jeg og : D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå