Gå til innhold

The Recent Pic Post v2.0 (Ingen poster uten bilde) - LES REGLENE!


Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nee, var ikke brent på det bildet der, men skjønner nå at jeg ikke har så gode PS-skills siden redigeringen av bildet fikk meg til å se solbrent ut :innocent:

 

DETTE er solbrent kanskje? En av de siste dagene mine i syden. Gjorde ikke noe annet på dagtid enn å lese bøker på stranda. Fullførte 11 bøker der nede. Når bildet ble tatt holder jeg på å lese en Jo Nesbø-bok

Lenke til kommentar

 

Heilt seriøst no, korleis ser eg ut med og uten briller. Må antakeleg til å bruke briller heiletiden nå og er redd for å bli mobba på skulen. Syns ikkje sjøl at eg ser så galen ut, men ein kan jo aldri vete. Så ver (nesten) dønn seriøse om korleis eg ser ut :p

 

 

Jeg ville barbert bort den barten ASAP og klippet meg litt kanskje?

post-101796-1221155968_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Heilt seriøst no, korleis ser eg ut med og uten briller. Må antakeleg til å bruke briller heiletiden nå og er redd for å bli mobba på skulen. Syns ikkje sjøl at eg ser så galen ut, men ein kan jo aldri vete. Så ver (nesten) dønn seriøse om korleis eg ser ut :p

Bort med tynnbarten..selv om jeg syns den er litt kul :!:

Og klipp håret.

Ellers syns jeg du ser ut som en morsom fyr og kan aldri tenke meg at noen vl mobbe deg :D

Du har tynne briller som ikke er så markerte, og uten slik ramme.

 

Jeg burde også tatt en aldri så liten hårklipp, og kanskje noe farge. Er jo nesten "raunex" !!!

n750515373_4063910_9555.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...