Datasmurf Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Zaroos, god idé. Ta flere bilder ^^ Jeg for min del, elsker å klovne på bilder Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Hva skjer med pekefingeren din da Smurfi? Den så knekt ut.. Klassefest i går, YEI Endret 6. september 2008 av Lise04 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Å Lise, du er så feit! (hun skjønner hva jeg mener) Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 jeg ble brukt som fotoobjekt... å ble dratt ned i søle og vann og fikk flis på øye. O.o Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Lise, den bare er sånn Da jeg var kid hadde jeg det travelt, skulle på skolen, slengte igjen døra som slo igjen og jeg hadde dessverre pekefingeren der enda. Lås-delen traff fingeren min og klemte den ganske godt fast. Et under at den ikke for av. Rett på sjukehuset, undersøkelser i hytt og gevær og evig smerte. Husker ikke så mye av det egentlig. Forever fubar ever since. Pleier å freake ut folk med'n Ber de stirre på fingeren som er rett når den er slapp, og så strammer jeg til og den blir sånn og folk rykker tilbake edit: Glemte bilde ... edit 2: Aldri merka noe til det. Skjedde da jeg gikk i 2. eller 3. eller noe sånt, og da var det ikke så mye gaming. Da var det mest LEGO-bygging Samt at jeg hoppa en del Paradis og strikk og tau og sånt med nabojenta. Ah, those were the days Endret 6. september 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Lise, den bare er sånn Da jeg var kid hadde jeg det travelt, skulle på skolen, slengte igjen døra som slo igjen og jeg hadde dessverre pekefingeren der enda. Lås-delen traff fingeren min og klemte den ganske godt fast. Et under at den ikke for av. Rett på sjukehuset, undersøkelser i hytt og gevær og evig smerte. Husker ikke så mye av det egentlig. Forever fubar ever since. Pleier å freake ut folk med'n Ber de stirre på fingeren som er rett når den er slapp, og så strammer jeg til og den blir sånn og folk rykker tilbake Vil ikke det gå ut over gamingen! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Jeg gir faen i hva dere sier - nå er det lenge sida jeg har posta her! Fra i sommer! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Lise er nydelig. Og Flabba er på'n igjen ser jeg. =D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 IDA! Helvete, så heit du er med den septumen. *slikke på kinnet* Og ja, Lise er heit. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Enda et bilde..så holder det kanskje for i dag. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Tittei. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Ida, der ga du meg pedobear assosiasjoner, gitt Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Ida, der ga du meg pedobear assosiasjoner, gitt Haha, hadde jeg hatt bilde av meg sjøl med pedobear-tskjorta mi her nå. Old bilde.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Oh yes... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Et bilde fra photoshooten med en vennine, vi trener enda på korrekt lys m.m. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Edit: fyhfan for nokon store lepper! Endret 7. september 2008 av xersess Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Mornings Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Mornings, ja... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Lise er heit ja, men fy faen ... De ørene til Aids ... Meg selv derimot ... Dagen derpå er kanskje ikke egna for å ta bilder, i alle fall ikke 9 timer etter at jeg sovna Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 I kjent positur: Meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå