NikkaYoichi Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg vil også være med! Lenke til kommentar
xersess Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Gnatt! Var foresten å fiska i dag. Tok bilete, men veit ikkje kva som har skjedd. Fyren på bilete blei noko veldig likt på Roger Waters, og ikkje meg sjølv. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Skal ikke være greit å se våken ut til alle døgnets tider. Sove nå. England i morgen Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Man har nettop vært hos frisøren, så bilde blir det. Dog man føler seg en smule "fjortis", da man tar bilde av seg selv for å se best mulig ut. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Enda eit fjortizz-bilde fra min side. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Something on mah walls!!1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 neida.. er ikke så ille. jeg utenfor Kristiansund Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 suspicious in the dark! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Tørr jeg spørre, bor du i Møre og Romsdal ilpostino? Synes du har så mange bilder fra rundtomkring her i fylket Endret 26. juni 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Og så et webcam bilde av meg da Tatt nå for 23.4 sekunder siden Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Tørr jeg spørre, bor du i Møre og Romsdal ilpostino? Synes du har så mange bilder fra rundtomkring her i fylket jeg er ført, oppvokst og bosatt i Oslo. de bildene jeg har postet derfra er fra en tur fatters, broren min og jeg hadde før påske. Da kjørte vi Oslo -> Lillehammer -> Dombås -> Åndalsnes -> Godøy (utenfor Ålesund) torsdagen og Godøya -> Molde -> Atlanterhavsveien -> Kristiansund -> Oppdal -> Dovre -> Dombås -> Gudbrandsdalen -> Oslo søndag. var ganske lang tur hjem men absolutt verdt turen. Meg på Dombås btw edit: glemte bilde. Endret 26. juni 2008 av ilpostino Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hørtes ut som en gøy tur det Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 veldig gøy. husker jeg kjørte i Romsdalen som liten da familien var på biltur og jeg brydde meg mindre om naturen utenfor. nå som jeg har vokst opp skjønner jeg hva mutters og fatters var så begeistret for. en liten høneblund må til når en er med å fisker. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Yey for "holde kameraet feil vei på strek arm for å ta selvportrett"-bilder. Spesielt om man kombinerer det med ekstern blits og lang lukkertid. Og ikke le av håret mitt. Jeg hadde ikke dusjet enda. =/ Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Jeg har fjernet en post med et manipulert bilde av meg. jeg ser på det manipilerte bilde som et grovt overtramp og vil vurdere reaksjoner mot denne brukeren. edit: brukeren ble permbannet av et medlem av forumstyret. dette etter en helhetsvurdering av brukeren hvor bildet ble tatt med i vurderingen. Hvis noen som poster i denne tråden føler seg misbrukt på noen måte og den som har lagt ut bilde ikke vil fjerne det er dette noe vi anbefaler at dere rapporterer. Endret 27. juni 2008 av ilpostino Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Etter NM i stavanger har jeg faktisk noen bilder av meg selv. Så slenger ut ett av de... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå