Gå til innhold

The Recent Pic Post v2.0 (Ingen poster uten bilde) - LES REGLENE!


Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ha ha ha!

Og det verste er at jeg ikke følte at noe rørte seg inni meg da jeg så 2 tonn hår, 80.000 par sko og gamle potter og veggen hvor de ble henretta og gikk i gasskammer og diverse.

 

Og min eneste tanke var at det var alt for varmt og for mye sol og jeg ville egentlig bare tilbake til hotellet :p

Huff, jeg er horribel ... :p

 

Og Zaroos er søt :O

 

IMG_7688.jpg

Lenke til kommentar

Du, at jeg er syk vet jeg. For det sa mamma og minstesøss også :p

Men søss følte heller ikke noe, ei heller pappa. Vi er vel en syk familie.

 

Jeg for min del er ganske lei hele Auschwitz og alt som skjedde der etter å ha blitt tvunget til å se Schindler's List 2 ganger, 4 forskjellige dokumentarer om det hele og hatt to historielærere som var ekstremt interessert i det hele snakke om temaet i time etter time etter time til jeg kunne det meste utenat (godt nok til 6 på prøvene om Auschwitz på u.skolen og vgs i alle fall) og til jeg ble lut lei.

 

 

Klart det er noe å gape etter ;D

 

 

IMG_7716.jpg

En stykk kokt smurf på bussen hjem, meget trett og sliten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Ha ha ha!

Og det verste er at jeg ikke følte at noe rørte seg inni meg da jeg så 2 tonn hår, 80.000 par sko og gamle potter og veggen hvor de ble henretta og gikk i gasskammer og diverse.

Samme her. xP Jeg er sikker på at alle tenkte at jeg er en kald jævel, men jeg var opptatt med å prøve å ikke tenke på at bestefaren min var død. Høres sikkert veldig egoistisk ut men men.

 

 

Lenke til kommentar

Sitter og skriver et script (slik som brukes på TV-sendinger og andre typer forestillinger) til en musikalforestilling vi driver og setter opp for tiden. Dette inneholder alle mulige ting som kan være til interesse for teknikere, scenografer og andre assistenter under gjennomkjøringer og forestillinger. Tar tid, har jobbet med det i tilsammen 8 timer, og er såvidt begynt på 2. akt... Craptastic sliten nå, men gir meg ikke før jeg er ferdig nå... Føler det blir en tidlig morgen på meg.

post-28291-1212622049_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...