Dr3as Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Mye pene jenter her ja Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Synd at det er så lite pener gutter for å dekke alle de pene damene. Men skål alle sammen, ha en fin kveld. Nå stikker jeg Lenke til kommentar
mkon Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Får lure meg inn her og da.... Et bilde i ikke edru tilstand, hvorfor vet jeg ikke Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og et "normalt" Endret 4. november 2006 av darkz Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Naaw, takk dere tre Enda ett hundebilde! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Kekekekekekekekekekekekekkeke. Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) jaja...sitter her da... og hører på "creed" på full guffe rister i bordplata. like før foreldra kommer løpende inn og sier "nå får du faen meg skru ned, rister i hele huset, og vi hører ikke hva dem sier på Tv'en", går sint ut og smeller igjen døra. :!: er så vant til det, pytt pytt da skulle dem vist hvor høyt jeg spiller når dem ikke er her da... Endret 4. november 2006 av just-_-me Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Kristin har vært ute og lekt i naturkreftene. Akutt værsyk Endret 4. november 2006 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 smårips_eier: Hah. Kul skjorte. Jeg liker også sånne skjorter med morsom tekst...synd de er så vanskelig å oppdrive (om man ser bortfra internett). Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Meg i et fotogent øyeblikk som alltid Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Young Lust er peeeeen (: 7216452[/snapback] Quoted for truth, er det ikke det man sier? Akkurat komt hjem fra "kinomaraton". Hele greia gikk i vasken fordi vi ikke fikk billetter. alt er jo utsolgt. Fikk se World Trade Center, skal prøve igjen i morgen med The Departed. Bestiller billetter nå for sikkerhets skyld Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Naaw, takk dere tre Enda ett hundebilde! 7217274[/snapback] Så stygg hund -- Jeg prøver å få med meg alt jeg eier i en fei på Roskilde! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 meg når jeg venta på fysioterapauttimen. var kjedelig.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 jeg og datasmurf på fylla.....eller jeg iallefall:P Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Nå er jeg fullstendig dritings fior første gang på¨ 2 måneder, legger ved et bilde. Herregud, klokken er ti over halv 1 og jeg stomper, sorry lol! Lenke til kommentar
Faris Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 LAN. Jeg til høyre.. ingenting slår julebrus og heineken Lenke til kommentar
reds Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Filmkveld er artig. Meg til høyre, så Karlsen91 og Icyfice. Alle medlemmer på forumet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Var vel noe snakk i SO5 om at jeg skulle poste bilde av meg i mindre edruelig tilstand etter i kveld, men det eneste bildet som ble tatt av meg, var jeg svært edru på Jeg er flink til å ta bilder av andre, og veldig flink til å dodge kamera som prøver å evigvare meg Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg er flink til å ta bilder av andre, og veldig flink til å dodge kamera som prøver å evigvare meg 7220469[/snapback] hmm... Du er nå så evig flink til å ta bilder av deg selv da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hmm Tja, kanskje, men ikke i forhold til andre For hvert 900. bilde jeg tar av ørten andre folk, er det ett av meg liksom Men jeg er festfotograf og tenker aldri på å få bilder av meg. Det finnes det nok av hjemme, takket være søstrene mine sløv kor? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Fått meg tatovering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå