Datasmurf Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Marley, kan du ikke gå tilbake til sleik, pilotbriller, sigg og bilde i sorthvitt? You know what I'm talking about ;P Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Meg for litt siden: Meg for et halvår siden I speilet xP Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Meg på fest igår, som jeg akkurat kom hjem fra. Med andre ord en vellykket aften Endret 6. april 2008 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Meg veldig tidlig i dag morres pluss ett lite utvalg av dyrene mine. Jeg ser skikkelig tilbakestående ut Passer vel heller ganske godt grunnet settingen. hehe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Ntaw. Søtt da, Astrid. Vet ikke hvem som er søtest, deg eller menasjeriet ditt ^^ Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Meg veldig tidlig i dag morres pluss ett lite utvalg av dyrene mine. Jeg ser skikkelig tilbakestående ut Passer vel heller ganske godt grunnet settingen. hehe. Hoy? Er ikke det der katten min? Ntaw. Søtt da, Astrid.Vet ikke hvem som er søtest, deg eller menasjeriet ditt ^^ Ehh, den var smidig. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jogge opp på det lokale fjellet er ganske gøy så lenge du har en mp3-spiller med knall musikk på Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg og Hylo tar oss godt ut sammen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 I dag blir det ny frisyre på smurfen. Har hatt denne ustelte hockey-lignende moppen på huet alt for lenge. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Du klipper det helt kort eller?^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Nja, ikke sommerkort, lar det være igjen noen centimeter, sånn at jeg endelig kan få brukt alle de funky produktene som står i skapet mitt. Kjøpt fordi folk sa jeg måtte ha det til å fikse håret mitt, selv om det er langt og tykt. Ikke at det fungerte for fem flate edit: Vurderer noe alà dette: Endret 10. april 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Fullstendig klar over dobbelpost, men eh. C'est la vie. Dessuten er dette "hot stuff" ha ha ha ... edit: Men jeg føler meg så naken uten de Endret 10. april 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) nice, ta kottisene dine samtidig så blir det enda bedre edit: kom igjen!! av med de all hårvekt i ansiktet. angrer du kan du bare spare igjen. Søren man må vel poste et bilde her. Mulig jeg har limt inn dette før. lite bilder av meg selv på dataen, så da må jeg begynne på nytt Endret 10. april 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 nice, ta kottisene dine samtidig så blir det enda bedre edit: kom igjen!! av med de all hårvekt i ansiktet. altså, jeg støtter Datasmurf i å ha hårvekst i ansiktet. (har tross alt ikke postet dette bildet her i tråden før) Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Støtter datasmurf her jeg også..! Sideburns er kult! Er litt rot med skjegget på dette bildet, var lenge sia jeg hadde ordna no på de.. Noen uker gammelt bilde, har egentlig kutta ned litt på kotelettene og angrer.. Endret 10. april 2008 av SideburnsKongen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Dere trenger begge skikkelig skjeggvekst før skinnskjegg er kult. Tette, tykke hår, ikke tynne fjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå