Gå til innhold

The Recent Pic Post v2.0 (Ingen poster uten bilde) - LES REGLENE!


Aalton

Anbefalte innlegg

Göncz og Cosmo...chat up!

*bilde*

ellers danser bestefar...

 

Fett bilde, Lidskjalv! Kuleste bilde jeg har sett på lenge faktisk.

 

Jeg som har funnet et gammelt "GATEBIL magazine" på do; som er stedet jeg av en eller annen grunn tar de fleste bildene av meg selv, muligens grunnet belysningen.

 

post-150537-1203988817_thumb.jpg

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lite liv i RPP i dag? Får starte med å flashe litt med fangsten jeg fant på badet i går! FHM blad med noen overopererte silikonberter, blondiner attpåtil! Uff! ;P

 

*bilde*

 

trodde det var sånn alle gutter likte jeg :)

 

 

Å nei du, mulig noen gjør det. Personlig er jeg strengt i mot, enig i b-reals uttalelse. Som eksempel slår en søt brunette som deg selv lett begge de fjolsa på det FHM-bladet.

 

Random bilde av meg; tror jeg poser med Bruce Lee t-skjorta mi, sjekk super rufsete håret a! Ser ut som et slikt "lykketroll", skulle bare vært farga rosa eller noe! ;P Er så schempe søøøøt sååå!

 

post-150537-1204051859_thumb.jpg

Lenke til kommentar
jojo, silikon er kuli. ønsker meg til jul.

tror ikke det er lov med dyr. post bilde av han i kjæledyrtråden da vel :D

 

Hunden min er verdens beste :love:

 

Var visst ikke lov med dyr nei, posten forsvant fort gitt. Hvorfor ønsker du deg silikon da? Kan selvfølgelig forstå det om du er nærmest flatbrysta, men ellers ser jeg liksom ikke det store poenget. Ser riktignok fint ut, så sant man ikke overdriver det, men å ta på silikonbryst er noe av det kjedeligste som finnes, så er ikke sikkert typen din blir så glad. ;P

 

Er nok sikkert verdens beste hund. ;P Den var i alle fall utrolig søt. Hva slags rase er det, og alder?

 

Random bilde av meg. Sjekk den UTROLIGE sjelinga, helt grusomt. Er på ingen som helst måte sjeløyd, men her tror jeg at jeg fokuserte på linsa eller noe. Uff!

 

post-150537-1204053609_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...