Cosmo med K Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Göncz og Cosmo...chat up!*bilde* ellers danser bestefar... Fett bilde, Lidskjalv! Kuleste bilde jeg har sett på lenge faktisk. Jeg som har funnet et gammelt "GATEBIL magazine" på do; som er stedet jeg av en eller annen grunn tar de fleste bildene av meg selv, muligens grunnet belysningen. Endret 26. februar 2008 av Zeph Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Göncz og Cosmo...chat up!*bilde* ellers danser bestefar... Jævla kult bilde. Endret 26. februar 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ikkje sitér bileter folkens? Om dykk absolutt skal sitere nokon, fjern bilete! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Begynner å bli behagelig temperatur ute, så jeg tok like gjerne og stusset litt på håret (ja, er harry med solbriller inne, men skylder på at jeg bare skulle inn å hente en mappe før jeg dro videre igjen) Endret 26. februar 2008 av espennyh Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Lite liv i RPP i dag? Får starte med å flashe litt med fangsten jeg fant på badet i går! FHM blad med noen overopererte silikonberter, blondiner attpåtil! Uff! ;P Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) ... Endret 11. januar 2010 av camillaen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 trodde det var sånn alle gutter likte jeg Fleste vil nok ha noe som evolusjonen har skapt selv ..uflidd og jævlig. Tar vel inn NRK og TV2 med det håret Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Lite liv i RPP i dag? Får starte med å flashe litt med fangsten jeg fant på badet i går! FHM blad med noen overopererte silikonberter, blondiner attpåtil! Uff! ;P *bilde* trodde det var sånn alle gutter likte jeg Å nei du, mulig noen gjør det. Personlig er jeg strengt i mot, enig i b-reals uttalelse. Som eksempel slår en søt brunette som deg selv lett begge de fjolsa på det FHM-bladet. Random bilde av meg; tror jeg poser med Bruce Lee t-skjorta mi, sjekk super rufsete håret a! Ser ut som et slikt "lykketroll", skulle bare vært farga rosa eller noe! ;P Er så schempe søøøøt sååå! Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 ..uflidd og jævlig. Tar vel inn NRK og TV2 med det håret Ikke Disneychannel? Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 jojo, silikon er kuli. ønsker meg til jul.tror ikke det er lov med dyr. post bilde av han i kjæledyrtråden da vel Hunden min er verdens beste Var visst ikke lov med dyr nei, posten forsvant fort gitt. Hvorfor ønsker du deg silikon da? Kan selvfølgelig forstå det om du er nærmest flatbrysta, men ellers ser jeg liksom ikke det store poenget. Ser riktignok fint ut, så sant man ikke overdriver det, men å ta på silikonbryst er noe av det kjedeligste som finnes, så er ikke sikkert typen din blir så glad. ;P Er nok sikkert verdens beste hund. ;P Den var i alle fall utrolig søt. Hva slags rase er det, og alder? Random bilde av meg. Sjekk den UTROLIGE sjelinga, helt grusomt. Er på ingen som helst måte sjeløyd, men her tror jeg at jeg fokuserte på linsa eller noe. Uff! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 "Pics or it didnt happen" ? Btw - et år gammelt bilde. xD Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Da slenger jeg opp et bilde av en trøtt kæll, med null hårprodukt. Ser ut som en tulling, men holder på med Kunst og Håndtverk-oppgave og tegner for harde livet. Blir et knall resultat forhåpentligvis. Er litt deppa i dag Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Nok en diskusjon kamufleres med et bilde i hver post . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Speaking of kamuflere...er det noen som har sett håret mitt? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Skikkelig rotete her nå. Skal rydde i morgen. Endret 26. februar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 meg og niesen min tidligere i vinter. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Nok en diskusjon kamufleres med et bilde i hver post . Du har så fint hår Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Det har du også, Epletøz. *fnise* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå