Gå til innhold

The Recent Pic Post v2.0 (Ingen poster uten bilde) - LES REGLENE!


Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er kjekt at noen pene damer (ikke noe smisk) legge ut bilder her. Blir jo kjedelig og se på svette nerder hele dagen.

 

post-109012-1203972114_thumb.jpg

 

Gjett hvem som fikk "årets kvise" i denne landsbyen?

 

edit: Den stakk rundt 1,5 cm ut av panna på meg. Det gikk ikke å sprekke den. Den ble bare borte etter noen uker.

Endret av Vintermåne
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Faktisk når dere nevner det har du veldig kule øyne, Zaroos. Men L_C, du har jo selv utrolig pene øyne også da. Veldig kledelig blåfarge syntes jeg, så sant det ikke er linser da?

 

 

Et litt gammelt bilde som jeg fant akkurat, syntes det er litt morsomt, den bikkja er snålaste bikkja noen sinne. Personlig er jeg så full at det eneste jeg husker fra den dagen er når jeg datt ned fra bordet mens jeg og ei venninne prøvde å danse tango.

 

Størrelseforskjellen på meg selv og bikkja er i seg selv morsom også, stakkars hund.. ;P Til mitt forsvar er jeg hvertfall 50kg mindre den dag i dag! ;P

 

Og NB: Support UFC! (genseren/capsen min - UFC; Ultimate Fighting Championship)

 

Kule klær, driver med MMA selv, og har gjort det i 4 år ;) Men Pride foran UFC, Dana White er en tosk!

post-55438-1203978331_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Kule klær, driver med MMA selv, og har gjort det i 4 år ;) Men Pride foran UFC, Dana White er en tosk!

 

Takker! Kjøpte en del UFC t-skjorter, sweatshirt, caps og lue samt Chuck "Iceman" Liddell t-skjorte og Bruce Lee t-skjorte. Kjøpte også BJ Penn sin "Knowledge of MMA" bok. Lært en del Jiu-Jitsu der. Personlig er jeg en UFC fan, begynte å se UFC #1 et eller to år etter det kom, og da var jeg selv 9-10 år. Har fulgt med siden. Hvor trener du MMA? Visste ikke at det var noe særlig aktivitet i Norge vedrørende MMA, forutenom han som jeg aldri husker navnet på fra Pride, Hellboy. Og Jon Olav Einemo eller hva han heter. Han har vel vunnet Jiu-Jitsu Abu Dabi Tournament.

 

post-150537-1203978804_thumb.jpg

Endret av Cosmo med K
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Kule klær, driver med MMA selv, og har gjort det i 4 år ;) Men Pride foran UFC, Dana White er en tosk!

 

Takker! Kjøpte en del UFC t-skjorter, sweatshirt, caps og lue samt Chuck "Iceman" Liddell t-skjorte og Bruce Lee t-skjorte. Kjøpte også BJ Penn sin "Knowledge of MMA" bok. Lært en del Jiu-Jitsu der. Personlig er jeg en UFC fan, begynte å se UFC #1 et eller to år etter det kom, og da var jeg selv 9-10 år. Har fulgt med siden. Hvor trener du MMA? Visste ikke at det var noe særlig aktivitet i Norge vedrørende MMA, forutenom han som jeg aldri husker navnet på fra Pride, Hellboy. Og Jon Olav Einemo eller hva han heter. Han har vel vunnet Jiu-Jitsu Abu Dabi Tournament.

 

*bilde*

 

Er dårlig MMA miljø ja, særlig med tanke på at organiserte kamper er ulovlig i Norge, så man må dra til utlandet for å kicke ass :p Selv trener jeg i Molde, men har også vært innom TFG (i trondheim) ved en anledning, og det virker som en seriøs klubb. Er jo Jakob Løvstad som eier den, han har netopp signet med EliteXC, fyren er steingod ;)

 

Hellboy = Joakim Hansen btw ;)

 

Teit gammelt bilde:

post-55438-1203979450_thumb.jpg

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Er dårlig MMA miljø ja, særlig med tanke på at organiserte kamper er ulovlig i Norge, så man må dra til utlandet for å kicke ass :p Selv trener jeg i Molde, men har også vært innom TFG (i trondheim) ved en anledning, og det virker som en seriøs klubb. Er jo Jakob Løvstad som eier den, han har netopp signet med EliteXC, fyren er steingod ;)

 

Hellboy = Joakim Hansen btw ;)

 

Joakim Hansen ja, stemmer. Må kanskje følge med på han Jakob Løvstad da. ;P EliteXC.. er det ikke der Frank Shamrock holder til for tiden? Var vel der han "wh000pa assen" til han kvalme arrogante bolern med "homsesmultring"? Han med rød shorts. En amerikaner.

 

Kjipern bilde av meg hvorav jeg sitter på dass! Veit ikke hva det er med dassbilder. Ikke har jeg hår på hode heller!

 

post-150537-1203979902.jpg

Endret av Cosmo med K
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Er dårlig MMA miljø ja, særlig med tanke på at organiserte kamper er ulovlig i Norge, så man må dra til utlandet for å kicke ass :p Selv trener jeg i Molde, men har også vært innom TFG (i trondheim) ved en anledning, og det virker som en seriøs klubb. Er jo Jakob Løvstad som eier den, han har netopp signet med EliteXC, fyren er steingod ;)

 

Hellboy = Joakim Hansen btw ;)

 

Joakim Hansen ja, stemmer. Må kanskje følge med på han Jakob Løvstad da. ;P EliteXC.. er det ikke der Frank Shamrock holder til for tiden? Var vel der han "wh000pa assen" til han kvalme arrogante bolern med "homsesmultring"? Han med rød shorts. En amerikaner.

 

Kjipern bilde av meg hvorav jeg sitter på dass! Veit ikke hva det er med dassbilder. Ikke har jeg hår på hode heller!

 

*bilde*

 

Frank Shamrock holder til der ja, og amerikanern du snakker om er Phil Baroni. Fedor er også i EliteXC. Var litt av en opplevelse å sparre med Jakob ja, tviler ikke på at han kan nå langt ;)

post-55438-1203980144_thumb.jpg

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Frank Shamrock holder til der ja, og amerikanern du snakker om er Phil Baroni. Fedor er også i EliteXC. Var litt av en opplevelse å sparre med Jakob ja, tviler ikke på at han kan nå langt ;)

 

Frank Shamrock er en evig favoritt, særlig etter morsomhetene han dro mot nederlenderen Bas Rutten for mangfoldige år siden. Samt hans utrolig raske submissions i bl.a. UFC Japan. Phil Baroni ja, liker ikke den fyren. Trodde Fedor Emelianenko var i M1, kanskje jeg begynner å se på EliteXC. Fedor er jo blandt toppen av pound-for-pound fighters så. Hvordan er det med din MMA? Hva er dine grunnelementer i sporten? Bryting, boksing, jiu-jitsu, taek won do, etc?

 

Er tom for bilder og orker ikke ta nye nå, så poster denne igjen.

 

post-150537-1203980473_thumb.jpg[/

Endret av Cosmo med K
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Frank Shamrock holder til der ja, og amerikanern du snakker om er Phil Baroni. Fedor er også i EliteXC. Var litt av en opplevelse å sparre med Jakob ja, tviler ikke på at han kan nå langt ;)

 

Frank Shamrock er en evig favoritt, særlig etter morsomhetene han dro mot nederlenderen Bas Rutten for mangfoldige år siden. Samt hans utrolig raske submissions i bl.a. UFC Japan. Phil Baroni ja, liker ikke den fyren. Trodde Fedor Emelianenko var i M1, kanskje jeg begynner å se på EliteXC. Fedor er jo blandt toppen av pound-for-pound fighters så. Hvordan er det med din MMA? Hva er dine grunnelementer i sporten? Bryting, boksing, jiu-jitsu, taek won do, etc?

 

Er tom for bilder og orker ikke ta nye nå, så poster denne igjen.

 

*bilde*[/

 

Jeg som sa feil, Fedor er seff i M1. Fedor er forøvrig min soleklare favoritt.

 

Mine grunnelementer er hovedsakelig Shootfighting. Liker å ta folk ned og knocke de i ekte Ground and Pound stil. Også glad i submissions, men mistrives ikke stående. Der er det vel clinch som er favoritten, med brutale knær og albuer :D

post-55438-1203980752_thumb.jpg

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Jeg som sa feil, Fedor er seff i M1. Fedor er forøvrig min soleklare favoritt.

 

Mine grunnelementer er hovedsakelig Shootfighting. Liker å ta folk ned og knocke de i ekte Ground and Pound stil. Også glad i submissions, men mistrives ikke stående. Der er det vel clinch som er favoritten, med brutale knær og albuer :D

 

Liker Fedor godt, men har andre som jeg liker mer. Georges St-Pierre, Randy Couture og Anderson Silva er noen av disse. Samt så har jo Vitor Belfort levert noen av de raskeste og heftigste 1-roundersene og kampene sjenerelt noensinne imo.

 

Shootfighting ja? I hvilken grad da? Altså, du nevner jo clinch med knær og albuer, Anderson Silva style for the win der btw.. ;P er det gjerne thaiclinchen du mener da eller? Altså at du praktiserer Muay Thai og gjerne også Catch wrestling? Eller går det i Pancrase, Shoot Boxing eller Shooto?

 

Personlig syntes jeg bryting, enten Freestyle eller Greco/Roman er det beste grunnelementet. Kommer så utrolig langt med bryting alene. Liker utrolig godt kombinasjonen til GSP. Bra bryting, bra stand-up samt sinnsyk kondisjon og atletisk kroppsform for sin vekt, også rimelige submissions.

 

post-150537-1203981173_thumb.jpg

 

EDIT: Beklager "chat", fredrik. Min siste post her vedrørende pågående tema.

Endret av Cosmo med K
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...