Tharos. Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Kjøpte meg ny genser på nettet her en dag. Litt vanskelig å se, men det står Foran og Bak, henholdsvis foran og bak på genseren. Utrolig praktisk. Og ellers ser det ut til at jeg burde barbere meg snart, men hvem bryr seg om bagateller. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Sier meg enig med zaroos, White Russian er tingen Er i alle fall bedre enn å sitte og prøve å shotte seg full på Linie aquavit Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Le Tierd. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hehe kjipt å være venneløs da (har selv få gode venner).Du får dra på byen å lage deg noen.. det er en sjelden god idé å dra på ben for å få seg "gode" venner. de fleste som drar på byen drar dit for å finne seg et random ligg. hold deg til noen du kjenner fra før eller folk du treffer andre steder. Og ellers ser det ut til at jeg burde barbere meg snart, men hvem bryr seg om bagateller. det jeg kan by deg på problemer da reglene for posten (som er laget av noen andre) sier at du skal legge ut bilde som er av deg i lett gjenkjennelig utgave. Er i alle fall bedre enn å sitte og prøve å shotte seg full på Linie aquavit Prøv med Gamle Oppland neste gan. da går det så bra atte. forøvrig er det et bilde av meg on en random fugl jeg møtte på fest Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Black, white? What's the difference? Uansett passer det best med kaffe i yndlingskoppen nå på kvisten.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Black, white? What's the difference? Dette er en Black: Legg til fløte og du har en white. Black er selvsagt best! (beklager den sparsomme bekledningen, det er fortsatt morgen her i hus) Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Vi laget eiffeltårnet!!! i pepperkakedeig Vi er kule Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Et bilde av meg "chillin in da crib", ser litt sur ut - men det er jeg egentlig ikke. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Lolz. Hei Oddvar. Jeg er i midten yay. Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Ikke noe fyllebilde på meg idag. Standard webcam-opplegg denne gangen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Er jeg heldig får jeg kjøpt meg iPhone på eBay for en billig penge, men som "avstraffelse" blir jeg nødt til å sitte oppe i de sene nattetimer. Kan bli kos. Edit: Fuck it x/ Dumme folk som byr over meg.. Endret 25. februar 2008 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Er jeg heldig får jeg kjøpt meg iPhone på eBay for en billig penge, men som "avstraffelse" blir jeg nødt til å sitte oppe i de sene nattetimer. Kan bli kos. Jeg får min iPhone i kveld tihi.. pappa som kjøpte i usa Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg gleder meg massevis til helgen , feest!!! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Er jeg heldig får jeg kjøpt meg iPhone på eBay for en billig penge, men som "avstraffelse" blir jeg nødt til å sitte oppe i de sene nattetimer. Kan bli kos. Jeg får min iPhone i kveld tihi.. pappa som kjøpte i usa Welcome to the club. Endret 25. februar 2008 av Scotty Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg gleder meg massevis til helgen , feest!!! Da er vi to! ;P Skal bli deilig å kose seg med venner i helga, blitt litt for mye familie i vinterferien. ;P "K" Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Det er faktisk familiefest for min del da:) Synes slikt er festlig jeg, spesiellt siden det er sambo sin familie Skikkelig trivelig gjeng ! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Yepp, "k" 'en under hvert innlegg kan du godt spare deg for Zaroos: Du har forandret deg masse siden du/vi var 16/17 år . Da hadde du vel ganske mye kortere hår? Og så har du sinnsykt kule/fine øyne. Hadde vært råglad om jeg hadde slike øyne uten å bruke farge/mønsterlinser Endret 25. februar 2008 av L_C Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Faktisk når dere nevner det har du veldig kule øyne, Zaroos. Men L_C, du har jo selv utrolig pene øyne også da. Veldig kledelig blåfarge syntes jeg, så sant det ikke er linser da? Endret 27. februar 2008 av Cosmo med K Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Takk for det "K" Fått høre at jeg har skarpe og intense øyner.. Hva nå enn det betyr Åsså fikk jeg meg ikke kjærest fordi de var skumle. (les over). Til dere allergikere, jeg har mange nussehesten-bilder og dette blir ikke det siste Ser ikke noen skarphet eller intenshet som skulle være til noens forskrekkelse, så tror ikke det er noe problem. Ellers skulle det vel heller ikke være noe problem med fler "nussehesten" bilder, hester er jo noe av de fineste dyrene som finnes. Har selv en del av familien som eier flere hester og rir aktivt, så har blitt en del ridning selv også, dette da når jeg var liten. Endret 27. februar 2008 av Cosmo med K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå