Gå til innhold

The Recent Pic Post v2.0 (Ingen poster uten bilde) - LES REGLENE!

Aalton

Anbefalte innlegg

Bilde av meg for et år siden:

post-117995-1202965099_thumb.jpg

Bilde av meg på fest for ca 2 måneder siden:

post-117995-1202964968_thumb.jpg

Synes dere jeg burde gjøre noe med håret mitt? Jeg har aldri farget håret av prinsipp fordi jeg føler at det ødelegger håret, men jeg vet at jeg har en meget kjedelig hårfarge originalt (populært kalt musegrått av frisører). I så fall, hvilken hårfarge tror dere jeg ville kledd? Og jeg synes jeg kanskje burde klippe meg igjen snart. Kommentarer mottas med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har farget håret mitt jevnlig siden jeg var 14 år gammel, og merker ingen forskjell i det heletatt. Jeg har i utgangspunktet samme farge som deg , men har lystonet det i mange år. Siste året har jeg begynt å gå til frisøren i stedet, og der bleiker de det med mye bedre resultat.

Men for all del, du har da fin farge slik det er i dag. Noen lyse striper hadde nok gjort seg godt dersom du ønsker litt forandring :)

2262568845_152b8a28c7_o.jpg

Lenke til kommentar

Du minner meg litt om en småheit, asiatisk gutt jeg så ute på byen i Trondhjem en gang.

Hadde jeg svingt mer den veien, hadde jeg prøvd meg på ham i stedet for å beundre ham over highball-glasset mens jeg lette etter ei venninne.

---

Bilde156.jpg

Ny genser i boks, ifg. minstesøss er jeg wannabe-gangster, men jeg er evig fornøyd med at den er maks comfy og gav meg selvtillitt for bare 416 kr ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...