Teovina Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Bilde av meg for et år siden: Bilde av meg på fest for ca 2 måneder siden: Synes dere jeg burde gjøre noe med håret mitt? Jeg har aldri farget håret av prinsipp fordi jeg føler at det ødelegger håret, men jeg vet at jeg har en meget kjedelig hårfarge originalt (populært kalt musegrått av frisører). I så fall, hvilken hårfarge tror dere jeg ville kledd? Og jeg synes jeg kanskje burde klippe meg igjen snart. Kommentarer mottas med takk! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg har farget håret mitt jevnlig siden jeg var 14 år gammel, og merker ingen forskjell i det heletatt. Jeg har i utgangspunktet samme farge som deg , men har lystonet det i mange år. Siste året har jeg begynt å gå til frisøren i stedet, og der bleiker de det med mye bedre resultat. Men for all del, du har da fin farge slik det er i dag. Noen lyse striper hadde nok gjort seg godt dersom du ønsker litt forandring Lenke til kommentar
xersess Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 tatt for ein halv time sia omtrent. på skulen Lenke til kommentar
xersess Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 noken veker gamalt. nett vaknet. vanelig rolig dag på skulen Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Tatt med mitt supre webcam x) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Jeg fikk russestæsjet mitt idag. Hurra! Edit. Uppz. Endret 14. februar 2008 av Penis Trygve Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Ahh! Kjekkaste feite gutten i gata! ;P "K" Endret 15. februar 2008 av Cosmo med K Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg sitter dypt konsentrert og jobber i Motion. Skummelt hvor avhengig man bli av slike programmer. Keyframeknoting ftw! Men nå er det natta, er tross alt skole og "jobbintervju" i morgen kvart over 8 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 forandring fryder meg på fjelltur Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 ilpostino: Jeg liker hjemmesida di, spesielt den delen som omhandler etikk. Litt gammelt bilde... Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Menig Almestad rapporterer! Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hihi, du er menig du! Menig navnløs :!: Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hvor tard ser jeg ut med de nye brillene mine? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Du minner meg litt om en småheit, asiatisk gutt jeg så ute på byen i Trondhjem en gang. Hadde jeg svingt mer den veien, hadde jeg prøvd meg på ham i stedet for å beundre ham over highball-glasset mens jeg lette etter ei venninne. --- Ny genser i boks, ifg. minstesøss er jeg wannabe-gangster, men jeg er evig fornøyd med at den er maks comfy og gav meg selvtillitt for bare 416 kr ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Klipping snart :O Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Kjedet meg på vei opp til hytta. Sånt blir det bilder av Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Er vel på sin plass at jeg legger ut et bilde av meg her! Et noe mindre flatterende bilde, men sånt skjer når man sletter alt annet =) Dette er meg og min gode venn som jeg endelig kan kjøpe lovlig selv Hurra for meg! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Poster som sier det er mye stygge folk her kan vi spare oss, selv om det er sagt på fleip og man inkluderer seg selv blant de stygge. Slikt har det erfaringsmessig med å spore av. En post slettet. Reaksjoner på moderering tas som vanlig på PM, ikke i tråden. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå