Gå til innhold

The Recent Pic Post v2.0 (Ingen poster uten bilde) - LES REGLENE!

Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oi, alle mot en-situasjon her ja.. Jeg må si meg enig med Pjus! Jeg blir litt lei av trynet te Datasmurf, men det har ikke noe å si hvordan han ser ut. Det gjelder for alle! (bortsett fra babes i lite kledd da) (okei, der var jeg litt overflatisk)

Altså, datasmurfen må gjerne roe seg ned litt med å poste bilde av seg selv her slik at det blir god blanding av folk her på RPP.

Har datasmurfen en trang for å poste masse bilder av ham, kan han jo godt opprette egen tråd der han kan poste så helvetes mye han vil.

Ikke pes Pjus, hun har bare egen mening.

edit: Oi, må poste bilde av meg også ja.. :D

post-82410-1162309665_thumb.jpg

Endret av kimman
Lenke til kommentar

Wow...

Hva kan jeg si.

Dette er x-antall forum opp igjen.

Evt. fester.

Dette gjenspeiler jo ca. livet mitt en periode xD

Bare at da var det fler som ikke ville se "det stygge trynet mitt på fest, og jeg kunne bare ta å dra meg hjem og sitte og sture foran pc'en til jeg dævva".

woohoo.

Vel, uansett.

Takk for støtte etc.

Motgang ignoreres stort sett.

Internett-hets og mas og sånn er ikke det som går mest inn på meg.

Og jeg følte jeg MÅTTE poste ørten bilder, ellers så går det jo nesten ikke rundt her! :p

Samt at jeg har advart hist og her om at jeg hadde abstinenser fra å ikke poste på 4-5 dager etter at neppe klagde :p

Jeg tar ikke pause igjen ennå, skjønt.

Dere slipper meg fra 8. til 11. november, da jeg vandrer gatelangs i Praha og super øl og knipser bilder.

Vel, for mye tekst, men gidd å ctrl+a+del.

Så her får dere et par bilder å kose dere med :p

Smølfekraft!

IMG_1778.JPG

IMG_1776.JPG

Lenke til kommentar
Okei, at en poster 42 bilder i løpet av ca 15 dager må få lov å kommenteres uten at alle kommer løpende med haglen.

7191318[/snapback]

Du har helt rett. Men ser ikke noe feil i det han gjør.

Og igjen, dropp all denne diskusjonen rundt Datasmurf. Tråden er for å poste bilder. Ikke diskutere.

Lenke til kommentar
Datasmurf: Slutt å spam så jævlig med bildene dine, ingen som liker det! Vi blir lei av å finne dine bilder på hver eneste side! Du er ikke verdens peneste mann=p Skjerp deg gutt!!

Du er sikkert en hyggelig fyr, men vær så snill og spar oss for dine bilder! Et er greit, men hundre er IKKE greit=/ TAKK :wee:

7188484[/snapback]

Jeg ble rett ut forbannet av denne posten. Håper dette aldri skjer på rpp igjen.

Heia Smurfen.

:mad:

Endret av pwd3679
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...