Hotel Papa Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ja Datasmurf, post hvis du føler for det og ikke hør på pjuus... Hvis du ikke orker å se Datasmurf, så får du bare gi langt i å komme innom her da Lenke til kommentar
kimman Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Oi, alle mot en-situasjon her ja.. Jeg må si meg enig med Pjus! Jeg blir litt lei av trynet te Datasmurf, men det har ikke noe å si hvordan han ser ut. Det gjelder for alle! (bortsett fra babes i lite kledd da) (okei, der var jeg litt overflatisk) Altså, datasmurfen må gjerne roe seg ned litt med å poste bilde av seg selv her slik at det blir god blanding av folk her på RPP. Har datasmurfen en trang for å poste masse bilder av ham, kan han jo godt opprette egen tråd der han kan poste så helvetes mye han vil. Ikke pes Pjus, hun har bare egen mening. edit: Oi, må poste bilde av meg også ja.. Endret 31. oktober 2006 av kimman Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Wow... Hva kan jeg si. Dette er x-antall forum opp igjen. Evt. fester. Dette gjenspeiler jo ca. livet mitt en periode xD Bare at da var det fler som ikke ville se "det stygge trynet mitt på fest, og jeg kunne bare ta å dra meg hjem og sitte og sture foran pc'en til jeg dævva". woohoo. Vel, uansett. Takk for støtte etc. Motgang ignoreres stort sett. Internett-hets og mas og sånn er ikke det som går mest inn på meg. Og jeg følte jeg MÅTTE poste ørten bilder, ellers så går det jo nesten ikke rundt her! Samt at jeg har advart hist og her om at jeg hadde abstinenser fra å ikke poste på 4-5 dager etter at neppe klagde Jeg tar ikke pause igjen ennå, skjønt. Dere slipper meg fra 8. til 11. november, da jeg vandrer gatelangs i Praha og super øl og knipser bilder. Vel, for mye tekst, men gidd å ctrl+a+del. Så her får dere et par bilder å kose dere med Smølfekraft! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Ny genser. Hanne som valgte ut. Hun er flinkis. KONTRAST! Endret 31. oktober 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Okei, at en poster 42 bilder i løpet av ca 15 dager må få lov å kommenteres uten at alle kommer løpende med haglen. 7191318[/snapback] Du har helt rett. Men ser ikke noe feil i det han gjør. Og igjen, dropp all denne diskusjonen rundt Datasmurf. Tråden er for å poste bilder. Ikke diskutere. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Akkurat kommet hjem fra jobb og stresser ned med en aldri så liten pølse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 daniel på fest...og ja vaage..du kan jo kasnkej trappe ned liiite gran..men dette ahr vi snakket om;) Lenke til kommentar
K.. Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Her er jeg uhyre skeptisk til noe. Sikkert kameramannen/kvinnen. O.o Lenke til kommentar
Axes Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 POFF 7191115[/snapback] Ja okei da heheh lol ^^ enig med deg azz ^^ :D LOL Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har heller ikke lest hva som er lov og ikke lov. Så nei jeg veit ikke bedre. 7191115[/snapback] Det du sier nå er at du ikke har lest retningslinjene. For å bli bruker her, må du krysse av for at du har gjort det. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) her sitter jeg da i gjenn foran datan , har aldrig noen intresange bilder EDIT: hehe jeg er "bare" 10 poster bak datasmurf , men ingen klager på meg Endret 31. oktober 2006 av FtZ- Lenke til kommentar
sigz Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 *Se oppgitt på alle menneskene* Matteprøve er ikke moro. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 La nå de som vil poste masse bilder, få poste masse bilder da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 there u see me:D Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 LA SMURFEN POSTE BILDER! Dere som mener noe annet er dum. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Blæ.. Har prøve i Naturfag i morra... Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Tilegnet Hippie-Erlend: Tatt for litt siden. Ser du? Jeg har ikke hette! Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Datasmurf: Slutt å spam så jævlig med bildene dine, ingen som liker det! Vi blir lei av å finne dine bilder på hver eneste side! Du er ikke verdens peneste mann=p Skjerp deg gutt!!Du er sikkert en hyggelig fyr, men vær så snill og spar oss for dine bilder! Et er greit, men hundre er IKKE greit=/ TAKK 7188484[/snapback] Jeg ble rett ut forbannet av denne posten. Håper dette aldri skjer på rpp igjen. Heia Smurfen. Endret 31. oktober 2006 av pwd3679 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ser gjerne at videre diskusjon ang. Datasmurf ikke oppstår, da saken fant en løsning en side tilbake. Videre snakk om Datasmurf poster for mange bilder eller ikke, vil bli fjernet uten forvarsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå