akristina92 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ny hårkutt! Samenlikning: Før: Etter: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Tok noen bilder til Robinson-søknaden min. Dette var et av de. Noen andre som skal søke som deltaker? Jeg har en god lesesalsplass, mat i kjøleskapet og mulighet til å dra hjem til mor og far når det er tomt, og ingen som danner allianser for å stemme meg ut av instituttet, såvidt jeg vet i alle fall. Jeg blir her tror jeg . Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Woho, jeg har fått et nytt billig digitalkamera/videokamera og feirer dette med et helt recent bilde av meg selv. Bildet er redigert på egenhånd i windows vista sin bildefikser . Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Meeeeget recent. Hadde lite å gjøre, så jeg fant på dette her... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Ny hårkutt! Får jeg si : WOW!! og : hva var det jeg sa?!? Gutter er myye finere med kort hår! Grattis med ny og veldig fin hårkutt!! Jeg er bleik, og noe forslått etter en pinlig opplevelse i helgen der jeg fikk ei gardinstang slengt i god fart mot ansiktet mens jeg vaska vindu i helga. Endret 18. januar 2008 av L_C Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Sikker på du ikke "gikk på en dør"? Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Meg, sist sommer, på Gardermoen. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Sikker på du ikke "gikk på en dør"? er det ikke mer pop å falle utfor trapper mon tro? Lenke til kommentar
methano Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Julebordbilde; ikke så alt for sent, da julebordet på jobben vår ble avholdt forrige helg! Her har man altså et bilde av en lettere beruset Methano. På vei til å konsumere en av mexicos bedre produkter! Stort bilde; så vi spoiler den.. Endret 18. januar 2008 av methano Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Nei nei...en går ikke på dører og slikt. Kunne ha vært som mamma gjorde..sto i ett slikt skap med skyvedører og lette etter noe i skapet og når hun var ferdig så lukket hun igjen dørene med hodet imellom så hun gikk rundt med blåveiser på begge sidene av hodet..DET må ha sett smart ut Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Sikker på du ikke "gikk på en dør"? Jeg har heldigvis aldri "gått på dører" eller "fallt ned trapper" , men skal samboeren min var rimelig nervøs for at folk skulle tro det om meg da det nylig hadde skjedd, og jeg var hoven og fæl, og i tillegg har sår på leppen fordi jeg har mistet lipsylen min og bitt meg til blodt Det som skjedde er rimelig flaut. Vi har persienner på alle vindu, og på kjøkkenvinduene har vi gardingstenger som henger på tvers midt på vinduet. Jeg skulle dra opp persiennen, som satt litt fast.. så jeg dro hardere... helt til jeg fikk gardinstangen slynget mot meg med den ene tuppen først. Persiennesnoren var bak gardinstanga.. dumme dumme nek Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Du var jammen meg pen frøken L_C Jeg vet det høres ut som en random internetthelt som sjekker deg opp, men jeg mener egentlig å komplimentere ditt særdeles vellykkede utseende, and nothing more. Endret 18. januar 2008 av danno_O Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Har du ikke funnet ut det før nå, har du virkelig gått glipp av noe. Forresten: Danno_O, jeg har sett deg poste tre ganger i denne tråden, med tre forskjellige ansikt. How? En var ett litt portrett-aktig bilde av en mørkhudet mann i gangsterklær på ca 20-22 år, det andre var av en gutt på ca 17-18 som hadde teipet nesa og krysset øyene, og nå det bildet der? Endret 18. januar 2008 av Håks Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Håks: Er meg, men litt "mindre recent" bilder. Det 20-22 år gammel mann i gangsterklær er sånn jeg ser ut nå. Her er et bilde som er tatt av meg ganske nylig, når jeg var på jobb (som jeg faktisk skal akkurat nå!). God natt folkens. Får se om det er noen her når jeg kommer tilbake i 4 tiden i natt. Endret 18. januar 2008 av danno_O Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg skal få meg en slik en ! (på bildet er en av valpene vi hadde i sommer etter hunden jeg har fra før) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Fikk meg nytt 40mm-objektiv i dag, så jeg lekte meg litt med det. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jau! En god stund siden jeg postet noe her igrunn. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Mitt andre bilde her i tråden. Jeg har bursdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå