Gå til innhold

The Recent Pic Post v2.0 (Ingen poster uten bilde) - LES REGLENE!


Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH
Tok noen bilder til Robinson-søknaden min. Dette var et av de. Noen andre som skal søke som deltaker?

Jeg har en god lesesalsplass, mat i kjøleskapet og mulighet til å dra hjem til mor og far når det er tomt, og ingen som danner allianser for å stemme meg ut av instituttet, såvidt jeg vet i alle fall. Jeg blir her tror jeg :) .

Lenke til kommentar
Ny hårkutt!

 

Får jeg si : WOW!!

 

og : hva var det jeg sa?!? Gutter er myye finere med kort hår! Grattis med ny og veldig fin hårkutt!!

 

 

 

Jeg er bleik, og noe forslått etter en pinlig opplevelse i helgen der jeg fikk ei gardinstang slengt i god fart mot ansiktet mens jeg vaska vindu i helga.

 

Endret av L_C
Lenke til kommentar

Julebordbilde; ikke så alt for sent, da julebordet på jobben vår ble avholdt forrige helg!

Her har man altså et bilde av en lettere beruset Methano.

På vei til å konsumere en av mexicos bedre produkter!

 

 

post-144458-1200670441_thumb.jpg

 

Stort bilde; så vi spoiler den.. :)

Endret av methano
Lenke til kommentar

Nei nei...en går ikke på dører og slikt.

Kunne ha vært som mamma gjorde..sto i ett slikt skap med skyvedører og lette etter noe i skapet og når hun var ferdig så lukket hun igjen dørene med hodet imellom så hun gikk rundt med blåveiser på begge sidene av hodet..DET må ha sett smart ut :lol:

post-5057-1200671227_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Sikker på du ikke "gikk på en dør"? :p

 

Jeg har heldigvis aldri "gått på dører" eller "fallt ned trapper" , men skal samboeren min var rimelig nervøs for at folk skulle tro det om meg da det nylig hadde skjedd, og jeg var hoven og fæl, og i tillegg har sår på leppen fordi jeg har mistet lipsylen min og bitt meg til blodt :blush: Det som skjedde er rimelig flaut. Vi har persienner på alle vindu, og på kjøkkenvinduene har vi gardingstenger som henger på tvers midt på vinduet. Jeg skulle dra opp persiennen, som satt litt fast.. så jeg dro hardere... helt til jeg fikk gardinstangen slynget mot meg med den ene tuppen først. Persiennesnoren var bak gardinstanga.. dumme dumme nek :ph34r:

Lenke til kommentar

Har du ikke funnet ut det før nå, har du virkelig gått glipp av noe.

 

Forresten: Danno_O, jeg har sett deg poste tre ganger i denne tråden, med tre forskjellige ansikt. How?

En var ett litt portrett-aktig bilde av en mørkhudet mann i gangsterklær på ca 20-22 år, det andre var av en gutt på ca 17-18 som hadde teipet nesa og krysset øyene, og nå det bildet der?

Endret av Håks
Lenke til kommentar

Håks: Er meg, men litt "mindre recent" bilder. Det 20-22 år gammel mann i gangsterklær er sånn jeg ser ut nå.

post-60321-1200692243_thumb.jpg

Her er et bilde som er tatt av meg ganske nylig, når jeg var på jobb (som jeg faktisk skal akkurat nå!). God natt folkens. Får se om det er noen her når jeg kommer tilbake i 4 tiden i natt.

Endret av danno_O
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...