Gå til innhold

The Recent Pic Post v2.0 (Ingen poster uten bilde) - LES REGLENE!


Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Datasmurf: Slutt å spam så jævlig med bildene dine, ingen som liker det! Vi blir lei av å finne dine bilder på hver eneste side! Du er ikke verdens peneste mann=p Skjerp deg gutt!!

Du er sikkert en hyggelig fyr, men vær så snill og spar oss for dine bilder! Et er greit, men hundre er IKKE greit=/ TAKK :wee:

7188484[/snapback]

Haha, bare sy igjen brødhullet ditt. Du spammet som en gris i SO5. Ikke tro du kan dominere andre folk i RPP, la han gjøre som han vil. Og du var heller ikke først i køen når gud ga ut utsendet.

post-98991-1162304447_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Datasmurf: Slutt å spam så jævlig med bildene dine, ingen som liker det! Vi blir lei av å finne dine bilder på hver eneste side! Du er ikke verdens peneste mann=p Skjerp deg gutt!!

Du er sikkert en hyggelig fyr, men vær så snill og spar oss for dine bilder! Et er greit, men hundre er IKKE greit=/ TAKK :wee:

7188484[/snapback]

 

Ja for all del, steng ute brukeren fordi han poster 'stygge' bilder. Personer som Pjuus ikke finner attraktive bør helst sperres inne i containere og fraktes til Sibir.

 

Overfladisk FTW! All hail queen Pjuus!

 

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

 

Vil også påstå du bryter retningslinjene slik som du skriver (eller vet du kanskje ikke bedre?)

 

Da har jeg sagt mitt, hvis ikke queen Pjuus kommer med mer eder og galle.

Lenke til kommentar

Jeg synes ingen skal ha rett til å dømme andre på utseende. Dette er ikke ungdomsskolen, men et sted vi prøver å ha det gøy sammen, og bør klare å respektere hverandre uten å slenge dritt. Jeg er ikke spesiellt pen, men får noen blinkskudd til innimellom ;)

 

Smurfen er forresten den tøffeste til å poste RPP bilder. Blir alltid like imponert over hva "undskyldinga" hans er for å poste :p

 

DSC00659.jpg

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Datasmurf: Slutt å spam så jævlig med bildene dine, ingen som liker det! Vi blir lei av å finne dine bilder på hver eneste side! Du er ikke verdens peneste mann=p Skjerp deg gutt!!

Du er sikkert en hyggelig fyr, men vær så snill og spar oss for dine bilder! Et er greit, men hundre er IKKE greit=/ TAKK :wee:

7188484[/snapback]

 

Ro ned egga og la Datasmurf få poste så mye han vil... :love:

Han kanke no for at du har en dårlig dag vettu :)

post-60576-1162307896_thumb.jpg

Lenke til kommentar

post-107468-1162308241_thumb.jpg

post-107468-1162308264_thumb.jpg

 

 

For de som lurer hvilket headsett det er, så dreier det seg om ett Beyerdynamic))) DT 209 fra 1985. Det ble opprinnelig brukt til Studio og Flykommunikasjon.

Mikrofonen er helt klar og den skurrer ikke litt, ikke selv om du blåser i den engang. :love:

Lyden er bedre enn de fleste headsett under 2000kr som du får kjøpt idag. :love:

 

 

*I will never leave you my loved one*

 

Folkens, pjuuus har to poster på denne siden, vi kaster henne ut av forumet! :!:

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar

Greit Greit!! Jeg svarer alle i en post..

 

Var ikke bare på mine vegne jeg skrev dette, men jeg ble "plukka" ut tel å si våres mening. Så ikke tro det er bare meg som synes det er plagsomt å ikke se andre fjes enn et eneste hver gang man titter innom en liten tur!

Å datasmurf, jeg sier ikke du er stygg eller noe sånt, og du er sikkert en koselig kar. Men du blir faktisk mindre pen og mindre koselig ved å poste så jævlig mange bilder her.. :/ Du får jo nesten hele sider med bare dine bilder. SPAMMING kalles det.

 

Jeg har heller ikke lest hva som er lov og ikke lov. Så nei jeg veit ikke bedre. Som mange sier er jeg ei dum, blond kjerring som ikke eier talent! Fornøyd?

 

Jeg fikk ikke mitt beste utseendet av Gud nei. Men så er jeg heller ikke hans bestevenn. :ermm: Jeg er heller ikke stort pen, nydelig eller noe sånt. Jeg er ikke finere, kjekkere enn datasmurf! MEN jeg spammer heller ikke med tusen bilder hver uke her heller! Og til den som sa jeg spamma i SO, så har du egentlig vært der på en stund? Det har nemlig ikke jeg :p

 

Jeg dømmer heller ingen etter utseendet, sa faktisk at datasmurf sikkert var en trivelig kar og jeg står ved mitt utsagn!

 

Jeg gidder heller ikke begynne å krangle med alle dere, selvom jeg sitter inne med mye mer jeg kunne sagt om deres meninger og synspunkt. Noen av dere har tilogmed misforstått mitt innlegg. :dontgetit:

 

Har noen noe mer å si tel meg, send meg PM så skal dere nok få sagt det ganske så bra!! :!:

 

Ha en super dag videre, og jeg bærer verken nag eller sinne til noen av dere her! :wee:

post-105634-1162308655_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jeg synes ingen skal ha rett til å dømme andre på utseende. Dette er ikke ungdomsskolen, men et sted vi prøver å ha det gøy sammen, og bør klare å respektere hverandre uten å slenge dritt. Jeg er ikke spesiellt pen, men får noen blinkskudd til innimellom ;)

 

Smurfen er forresten den tøffeste til å poste RPP bilder. Blir alltid like imponert over hva "undskyldinga" hans er for å poste :p

 

7190792[/snapback]

Hvem sier man trenger en grunn til å poste? :ermm:

 

Fikk vi et lite blinkskudd der eller? :thumbup:

 

-

 

hmm.JPG

Lenke til kommentar

 

okpj9.th.jpg

 

Ban Her! :hrm:

Du kan ikke gjemme deg bak at du var et felles talerør.

Angående SO5: Du har kanskje ikke vært der på en stund, men jaggu har du klart å få 89% av innleggene dine til å havne der på rimelig kort tid.

 

Mer Datasmurf takk. :)

Endret av Fisk1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...