Datasmurf Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Knekke tanna høres ikke noe særlig ut :S Sløve bilder kommer fordi man gjerne ser sløv ut når man ligger på sofaen og ser Chill på Viasat 4 Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Hmm, knekke tanna er ikke så digg at det gjør noe, tror jeg. Har selv bare chippa noen tenner, og det er vondt nok det også. Nå sitter jeg på skolen og kjeder meg, rakk ikke trikken, så er ikke i forelesning Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) rakk ikke trikken, så er ikke i forelesning Rakk ikke du liksom. Ikke få meg til å komme bort å arrestere deg. Endret 10. januar 2008 av danno_O Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 eg fant eg fant, ei kokosnøtt på kjøkkenet! *nom nom nom* Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Datasmurfeeeeen: Jeg drikker strawberry daiquri (?) nammis.. Danno_O: Å nå er jeg bleik å stygg eller?? Pasient: Jada, jeeeeeg trooooor deg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Ah, var det jeg trodde. Det er skikkelig nam, skremmende få utesteder jeg har vært innom som har det eller kan å lage det : < Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Danno_O: Å nå er jeg bleik å stygg eller?? Det vet jeg ingenting om. Jeg er skolelei. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 danno_O: Hvor prøvde du den politijakka? Det her er ikke deg eller? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Det her er ikke deg eller? Kommer meg ikke inn der jeg, siden jeg ikke er bruker. danno_O: Hvor prøvde du den politijakka? Vi lånte jakker til en veldig morsom teatersportøvelse en gang. "Krim på hotellet" heter det og går ut på at vi underholder gjestene med å "stage'e" et mord mens de er der. Så har vi avhør og sånn, før de etterhvert skal samle trådene og finne ut hvem som var "morderen". Omtrent som Cluedo i virkeligheten. Endret 10. januar 2008 av danno_O Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Å nå er jeg bleik å stygg eller?? nope Ah, var det jeg trodde.Det er skikkelig nam, skremmende få utesteder jeg har vært innom som har det eller kan å lage det : < prøvd på TGI Fridays? rykter forteller at den er den beste som er. edit: meg på jobben julaften. Endret 10. januar 2008 av ilpostino Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg har et merkelig behov for oppmerksomhet så jeg tenkte det var på tide å legge ut et bilde av meg igjen.. *kremt* ja, jeg er sår rundt nesen... Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 prøvd på TGI Fridays? rykter forteller at den er den beste som er. Rykter, sier du? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Rykter, sier du? strawberry daiqurin som de lager der ja. men som sagt; rykterm rykter Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Det regner ute. Så en litt druknet Nora (by request). Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 ilpostino, it's a long way to Oslo og den nærmeste TGI Friday's :/ Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) På nyttårsaften hadde jeg kjøpt meg FARGEstjerneskudd.. Og hva var resultatet? EN FLAMME! skuffa..... Endret 11. januar 2008 av Lise04 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 I dag fikk jeg endelig realisert min store drøm, å prøve meg som værmelder. Så får vi håpe at TV2 ringer snart. Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) ... Endret 16. mars 2012 av camillaen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Hei og velkommen til RPP ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå