Ozelot Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Mc'ern? Macdonald! Eller? Snodig å kle seg, og gjøre så mye for å stikke nedom ei sjappe og kjøpe junkfood... Du ser trøtt ut metalheart! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Nora og han andre... Pai eller noe Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Bildet var fra julaften, rundt 2-3 tida. Jeg skal ha meg nytt brukernavn. Forslag? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Her er man i "schlaget"! Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Ikke lett å rippe den perfekte CD samling når enkelte av CD'ene har hull i seg som du kan se gjennom. Forøvrig Kingdom Come - Hands of Time, for de ekstra spesielt interesserte. God plate, godt brukt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Mitt hjerte det er et foreldreløst barn, det har hverken hjem eller sted å bo, det har ikke klær, ikke mat og sko, det har hverken seng eller barnetro. Det har ingen ro. Mitt hjerte det er en fattiggutt. Han vandrer bestandig fra gård til gård, Han tigger om brød og en melketår, han tigger om klut å ha på et sår. Og han tar hvad han får. Han tigger om filler og ting å ha på,' å få sitte på krakken og hvile en stund, å få ligge på låven og få sig en blund. Men så stanger en stut, og så bjeffer en hund. En mann bruker munn. Mitt hjerte det er et foreldreløst barn. Det har glemt sin mor. Det har glemt sin far. Men det spør efter dem overalt hvor det drar. Og det spørsmål er alt hvad det eier og har. Og det får ikke svar. Så tok jeg i hånden den fattiggutt og talte til ham: Du vet at du er den eneste ting ved mig selv jeg har kjær. Din far har du søkt både fjernt og nær. Han er ikke her. Din far han bor bak blåner syv. Der har han det vakreste slott som fins; og finner du dit, blir du glad til sinds. Mitt hjerte, mitt hjerte, da blir du prins. Da blir du prins Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Jasså, sier du det. Veronica og meg på nyttårsaften: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg og bazukh på nyttårs"fest" hos en buddy på bygda. Jeg tyllet i meg såpass at jeg var langt fra edru, og hun såpass at hun var langt fra full. Dårlig Ida. :| Tatt i mørket, med mobilkamera uten blits, så kvaliteten er absolutt ikke god. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Veldig recent. Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Første bilde her i RPP... og siden det er første bilde, så får det bli et bilde fra nyttårsfylla. Bilde er tatt like over kl 00.00. Happy new year Ja, han med det sløve blikket. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Naaaau, skolen "/ kjiipt Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Akuratt vært ute å jogga en tur, selv om jeg har ferie fortsatt Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Meg til venstre lizm. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 kult lizzom Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Bildet var fra julaften, rundt 2-3 tida. Jeg skal ha meg nytt brukernavn. Forslag? "The Darkening Of My Child From Within The Shadows You Shall Be Born Upon"? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg har øvet meg på posituren i det siste. Begynner det å likne noe? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Jeg har øvet meg på posituren i det siste. Begynner det å likne noe? Ja, i likhet med det ville tårnet med Winnertip i bakgrunnen. Endret 4. januar 2008 av danno_O Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg har øvet meg på posituren i det siste. Begynner det å likne noe? Ey! Du bor i Skien du! Og jobber på Coop Prix ved Liertorvet og du kjenner Daniel som også jobber der du! Right? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå