Gå til innhold

The Recent Pic Post v2.0 (Ingen poster uten bilde) - LES REGLENE!


Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JAOK jeg innrømmer det! Siden dere presser meg så hardt. Jeg er minste til høyre :(

 

Msn? hva er det? Er det slik nymotens greie??? :hmm:

 

Hylo:

Sier du at jeg er bleik? *snurt*. Syns jeg er ganske brun jeg.

*snip*

1. Det er ikke størrelsen som teller det er hvordan du bruker dem :whistle:

 

2. Msn er en raskere versjon av diskusjon.... Men pass deg!! Skumle Microsoft karer lurer med mye unødvendig PC-bruk :thumbdown:

 

3. Same girl?? :ph34r:

 

post-127495-1199334661_thumb.jpg

Mitt møte med en skummel nisse i sofaen :ohmy:

Lenke til kommentar
JAOK jeg innrømmer det! Siden dere presser meg så hardt. Jeg er minste til høyre :(

 

Msn? hva er det? Er det slik nymotens greie??? :hmm:

 

Hylo:

Sier du at jeg er bleik? *snurt*. Syns jeg er ganske brun jeg.

MSN er vel egentlig sånn teknologi-greier alle prøver å prakke på deg. farlige greier.

 

Bleik? Vil heller si hvitere pigmenter? :p

 

Jeg syntes forøvrig jeg er ganske brun selv, jeg har jo tilogmed skille fra kjeledressen på jobb, men ingen som jeg kjente brydde seg da jeg hadde vært i det varme kontinent. :(

 

 

 

Lenke til kommentar
Hm kanskje jeg skal prøve dette msn? er ikke glad i nymotens skjønner du. Jeg skriver fortsatt brev til venninnene mine. Ikke har jeg mobil heller.

 

Jeg har faktisk hatt profil på deiligst som attenåring, og lå på norgestoppen i en good stund. Så tragisk at det er til å le av. Jeg skjemmes. (Nå er jeg for gammel til slikt tull, og legger heller ut bilder av puppene mine på diskusjon.no.)

Jeg vet ikke helt hvor godt dette lover, Marialn. Egentlig kan man vel si at MSN er litt sånn rart, så jeg foretrekker fremdeles brevduer. De leverer beskjeden og de er presise når det gjelder klokkeslett, i motsetning til disse forbanna postbuda.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...