bortevekk Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Nyttårsaften suger. Boo fucking hoo! Cheer up:-D Godt nyttår alle sammen! Her i gården blir det middag med hele slekta, deretter vin med jentene<3 Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 King in teh casl! King in teh casl! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Her i gården blir det (...) deretter vin med jentene<3 Kan jeg komme? (Jeg er på vei ut nå uansett, så hvorfor ikke stikke innom?) Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Freeze mafakk! Godt nytt år alle sammen, la oss håpe SO kommer opp før 2009 da. Etter et par timers søvn (Hvor mange? hmm...) Så er jeg klar for å fyre løs, cya peeps Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Godt nyttår alle sammen... Første RPP-post i 2008. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Metalheart, hvorfor rødvin? Endret 6. juli 2009 av dahlo Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Godt nyttår forumfolk! Meg og lillebror. Jeg er han med de barske vernebrillene Endret 1. januar 2008 av Metalheart Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Fordi alle kule metallere drikker rødvin. Spesielt Kristian (Gaahl, fra gorgoroth, men det visste jo alle de tøffe metallerne fra før av), i A Headbangers Journey når han deklamerer at Satan er inspirasjonen til sangene deres etter en rødvinsrap. Ja. Rødvin har og jeg konsumert, men rødvin har jeg likt siden jeg var gammel nok til å få lov av mamma å smake Øl, rødvin og vodka. Finfin nyttårsaften. Bestevenninne som var litt mer enn morsomt full. x) Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 God nyttår folkens Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Bestevenninne som var litt mer enn morsomt full. x) Jeg var ikke SÅ full. o_O Eller, jo det var jeg, men jeg skjerpa meg. x) Morsom photoshot med venninne. xD Godt nyttår, btw. xD Endret 28. mars 2008 av Nie Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Hva er dette?! Sunn mat? Jaja, godt nyttår! Endret 1. januar 2008 av Flaringo Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 God morn Akkurat stått opp. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Tror dette er første gang jeg poster i denne tråden. Uansett, i give you: Pasient på fylla! Jeg er fyren i svart skjorte som lager en rar blanding mellom o-så-evil metal tingy tegn og gangsigns Endret 2. januar 2008 av Pasient Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Ka faen bård? Henger du med svensker? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Fyren er volvo-frelst, har volvo tattovert på overarma og liker generelt det meste fra sverige. Men er fra Lødingen Angående bilde, jeg vet kvaliteten suger. Endret 2. januar 2008 av Pasient Lenke til kommentar
Steina Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Halve forumet sover vel enda, men for min del er det godt å være tilbake på jobb igjen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Pøh! Jeg la meg 5 og sto opp 9. Ser helt forjævlig ut i dag Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Fyren er volvo-frelst, har volvo tattovert på overarma og liker generelt det meste fra sverige. Men er fra Lødingen Angående bilde, jeg vet kvaliteten suger. http://i244.photobucket.com/albums/gg37/Pa...tad116-edit.jpg haha, så lenge han er i fra lødingen så er vel alt greit *le* I AM RUBBERFACE! Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Har endelig fått internett i leiligheten til mamma. Har sitti hele romjula uten nett bortsett fra hvis jeg setter meg på do, lukker igjen døra og setter PC-en i riktig stilling Noen glemte å skru på passord Et par måneder siden, men det viser hvor glad jeg er nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå