cHilfiger Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 jaaaa. bursdag i dag, venter på mange fine pakker nå. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 flodhest: Så søt katt cHilfiger: Gratulerer med dagen Har på meg genseren jeg fikk av kjæresten til jul Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) cHilfiger: Gratulerer med dagen Har på meg genseren jeg fikk av kjæresten til jul Takk fin genser Nora edit: leif Endret 28. desember 2007 av cHilfiger Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Fin gense? Nora Grattis chilfiger Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Så så... Nå synes jeg alle er blitt litt slemme med hverandre. Kan vi ikke alle være venner? Meg og min pusekatt Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Dessuten er det lite hyggelig å klassifisere andre brukere som mindre pene. Og derfor slettet jeg et innlegg som gjorde nettopp det. Dette er ikke en diskusjonstråd om hvorfor folk ser ut som de gjør på bilder. Så lenge de ikke er i strid med retningslinjene og reglene for tråden, kan folk se ut akkurat som de vil. Mener dere tråden er på ville veier på en eller annen måte kan dere lage en tråd om det under tilbakemeldinger. Men da får dere fokusere på hva som er hensikten med tråden, ikke om folk er pene med trutmunn eller ikke. Og jo, bilder skal være av dere selv, ikke av unge Depp eller andre kjendiser: For å ikke være altfor off-topic (og forhåpentligvis ikke få warn), poster jeg også et bilde av meg selv.. Deg selv? Det er lov å drømme... Reaksjoner på moderering tas som vanlig på PM, ikke i tråden. Geir Edit: Slettet et par innlegg som siterte og kommenterte et av de slettede. Endret 28. desember 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 GRattis steffen (: Nå skal jeg på julebord, vet ikke hvorfor de har d så sent, men jaja Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Kos at en kompis har fått seg eget hus. ^^ Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Følte jeg måtte bli umenneskelig glad på julekvelden da.. Fortsatt god jul og godt nytt år. ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Følte meg generøs på julekvelden jeg, selv om familien Helmersen og Vaage tok knekken på givergleden min... OMG I R SATAN CLAWS! NO WAI! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Breathe, breathe in the air Don't be afraid to care Leave but don't leave me Look around, choose your own ground For long you live and high you fly And smiles you'll give and tears you'll cry And all you touch and all you see Is all your life will ever be Run Rabbit run Dig that hole, forget the sun, And when at last the work is done Don't sit down it's time to dig another one For long you live and high you fly But only if you ride the tide And balanced on the biggest wave You race towards an early grave Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Pink Floyd. Endret 28. desember 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) PF jau. Endret 28. desember 2007 av colbert Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Nye headphones og Agalloch - The Mantle = win! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Satan Claws, part 2 Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Vin i kveld lol. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Ikke så recent, men det er så lenge siden jeg har postet her... Jeg er han heitingen til venstre. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Årets julegavet i år: Endret 29. desember 2007 av colbert Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Det nyeste bildet av meg som jeg vil legge ut Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 The Prestige var skuffende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå